André S

Prima hotel

4,0 van 5 bollen13 mei 2024 beoordeeld
Prima hotel , grote kamer met balkon iets verouderd maar schoon en netjes . Leuke steden zoals Sittard en Maastricht e.d dichtbij . Van uit het hotel ook binnen korte tijd in de mooie Limburgse natuur . Ontbijt zeer goed en ook een leuke bar en buiten terras
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 22 mei 2024
Beste Gast,

Bedankt voor uw mooie beoordeling!
De kamers zijn inderdaad wat verouderd, echter staat de renovatie ook al in de planning vanaf januari 2025.

Fijn om te lezen dat u goed heeft weten te vertoeven bij ons. We hopen u een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• Agoda.com
5.8 km van Van der Valk Hotel Stein-Urmond
Meer hotels in Urmond bekijken
Beoordeeld op 13 mei 2024

Was op doorreis
Prima kamerl met prima badkamer. Kamer was wel wat gedateerd
Goed restaurant en ontbijt
snelle in en uitcheck
genoeg parkeergelegenheid om het hotel

• Reistype: Reisde voor zaken
Guest Services Front Office, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Stein-Urmond, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2024

Beste Gast,

Bedankt dat u de tijd genomen heeft deze mooie review te posten.
De kamer is inderdaad wat verouderd. De renovatie staat dan ook al op de planning en zal starten in januari 2025.

Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens geweest is!
We hopen u een volgende keer opnieuw te mogen begroeten bij ons in het hotel.

Beoordeeld op 12 mei 2024

Een fijn hotel met mooi ingerichte kamers. Een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en vriendelijk personeel.

Bedankt voor deze prachtige ⭐⭐⭐⭐⭐
Fijn om te lezen dat uw verblijf bij ons zo naar wens geweest is! Dat lezen we natuurlijk graag.

We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in het hotel.

Beoordeeld op 7 mei 2024

Een van de beste van de valk hotel. Alles vlot verlopen . Het eten was lekker en een diner buffet in het weekend is een aanrader. Top.

Beste Gast,

Bedankt voor deze prachtige ⭐⭐⭐⭐⭐!
Wat fijn dat uw verblijf bij ons zo in de smaak gevallen is.
Uw tevredenheid zal zeker gedeeld worden met ons personeel.

Graag zien we u een volgende keer weer terug bij ons in hotel.

Beoordeeld op 6 mei 2024

Komen hier jaarlijks alleen de kamers gaan erg achteruit. Bed beschadigd en kuil, stoeltjes helemaal beschadigd, tafel beschadigd. Alleen badkamer helemaal top!

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste Daan,

Bedankt voor de genomen moeite uw feedback aan ons door te geven.
De kamers zijn inderdaad wat verouderd, en de renovatie hiervan staat dan ook al op de planning. In januari gaan we starten en we hopen dan voor het einde van 2025 alle kamers volledig te hebben gerenoveerd.

We hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in het hotel.

Beoordeeld op 5 mei 2024

Fijn verblijf in een goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles is aanwezig om het verblijf aangenaam te maken.Ontbijt was weer goed verzorgd.

Beste Gast,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Fijn om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons gehad heeft.

We zien u graag nog eens terug bij ons in het hotel.