Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 15 november 2023

Altijd goede service, fijn personeel. Heb een ruime kamer gekregen, alles netjes op orde en alle faciliteiten die je verwacht. Het is er lekker rustig, goed uitgerust wakker geworden. En in de ochtend een goed georganiseerd ontbijt. Echt een aanbeveling.

• Reistype: Reisde voor zaken
Guest Services Front Office, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Stein-Urmond, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2023

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw geweldige ⭐⭐⭐⭐⭐ beoordeling!

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons personeel en onze service, hier worden wij als team erg blij van!
Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer verwelkomen om uit te rusten en te genieten van ons ontbijt.

Beoordeeld op 14 november 2023

Vriendelijke ontvangst, schone kamer, niet te duur, goed bereikbaar, fijne bedden. Het meest beviel me de ligging van het hotel en het ontbijt buffet. Het minst beviel me de douchslang, die was erg stijf.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat fijn om te horen dat uw verblijf in ons hotel zo naar wens was!
Bedankt voor uw feedback m.b.t de doucheslang, we zullen dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling.

Graag verwelkomen wij u in de toekomst nogmaals in ons hotel.

Beoordeeld op 13 november 2023

Wij hebben gekozen voor de dure suite vanwege het tweepersoonsligbad. Dit bleek echter een kapot bubbelbad te zijn. Je zit dus wel heel ongemakkelijk op de ventielen maar daar blijft het bij. Voor een hotel zo mooi waar werkelijk alles klopt en er duidelijk niet op een euro is gekeken vinden wij dit vanderValk-onwaardig. En dat voor die prijs…

Beoordeeld op 13 november 2023

Fijn hotel waar je alle faciliteiten hebt die je nodig hebt voor een ontspannen weekendje uit. Personeel super gedienstig en vriendelijk. Ontbijt is een festijn van mogelijkheden en smaken die je niet vind in andere hotels. Zeer rustige omgeving.

Datum van verblijf: november 2023
Van der Valk Hotel Stein, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Stein-Urmond, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2023

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw geweldige ⭐⭐⭐⭐⭐ beoordeling!

Wat fijn dat u bij ons een ontspannend weekendje weg heeft gehad.
Bedankt voor uw complimenten over ons personeel, hier worden wij als team erg blij van!
Goed om te horen dat u heeft kunnen genieten van ons ontbijtbuffet.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 12 november 2023

Mooie grote kamer, zeer ruime douche. Je ziet wel dat het hotel er al langer staat. In de kamer nog veel bruin en vloerbedekking. We hebben liever geen vloerbedekking met stof, liever laminaat. Niets mis mee! Diner was erg lekker en het ontbijt, gewoon SUPER!

Beste meneer Smaal,

Bedankt voor deze geweldige ⭐⭐⭐⭐⭐ beoordeling.

Wat fijn dat u heeft genoten van het diner en ontbijtbuffet in ons restaurant.
We zijn ondertussen druk bezig met het plannen van renovatie van onze hotelkamers.
Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen in een van onze splinternieuwe kamers.

Graag tot ziens!