Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com127 US$
Hotels.com127 US$
Priceline121 US$
Travelocity127 US$
eDreams121 US$
Orbitz.com127 US$
Beoordeeld op 5 juni 2021

gelegen aan de doorgaande weg, zonder er last van te hebben. dekbedden een beetje erg warm. parkeren geen probleem, regendouche, eten was in een hurry hadden geboekt om 19.00 uur maar kwam pas 0m 19.30 uur. Moesten om 20.00 uur weg vanwege Corona !

Datum van verblijf: juni 2021
Guest Services Front Office, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Stein-Urmond, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste heer Sandberg,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling.
Fijn om te lezen dat u een prima verblijf gehad heeft.

Beoordeeld op 1 juni 2021

De slaapkamer deuren te veel lawaai, slaat te hard dicht doordat de veren te strak zijn afgesteld.
Zodoende schrok je tijdens het dichtdoen van deuren van andere slaapkamers.
Wat verder opviel was de entree, het was niet erg zichtbaar waar het precies was.

Datum van verblijf: mei 2021
Guest Services Front Office, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Stein-Urmond, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2021

Beste heer Kraak,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en feedback.
Uw opmerking omtrent de deuren is dan ook direct doorgegeven aan onze technische dienst.

We hebben op de planning staan om onze parkeerplaats volledig te gaan renoveren, hierbij gaan wij ook nieuwe bewegwijzering plaatsen.

Beoordeeld op 31 mei 2021

Fijne kamer met goede bedden en badkamer met alle gemakken voorzien goed geslapen en schoon
Jammer dat het eten in coronatijd iets minder was.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam
Klacht gelukkig verholpen

Beste Gast,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie beoordeling.
Fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

Gelukkig mogen wij vanaf vandaag, 5 juni 2021, weer iedereen bedienen in ons restaurant.

Beoordeeld op 30 mei 2021

Het ontbijt prima verzorgt. Medewerkers in alle disciplines perfect en direct een oplossing op een vraag.Het ontbijt was goed georganiseerd alles prima gepresenteerd, schoon dat heb weleens anders gezien. Ontbijt op de kamer prima ondanks dat je het moest halen in het restaurant. Gelukkig vanaf 5 juni 2021 weer in het restaurant.

Beoordeeld op 30 mei 2021

gewoonweg goed. Natuurlijk wat obstakels door de corona-maatregelen. Maar, als die periode voorbij is, kom ik hier heel graag nog eens terug. Van hieruit zijn heel leuke tripjes te maken. Heel veel is dichtbij.

Datum van verblijf: mei 2021
Guest Services Front Office, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Stein-Urmond, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2021

Geachte gast,

hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling!
Hopelijk zijn de maatregelen binnenkort niet meer nodig. Graag verwelkomen wij u een volgende keer weer in ons hotel!

Mvg,

S. Vennix