Priceline
Trip.com
Beoordeeld op 2 juli 2023 via mobiele applicatie

Mooie ligging fijne kamer groot schoon mooi balkenplafond koffie op de kamer ligbad etc alleen jammer dat we 24 u terugkwamen en geen drankje meekregen naar de kamer terwijl we nog lang daarna nog grluidsoverlast hadden van een bruiloft die beneden doorging

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 16 april 2023

1. Om te beginnen is er bij de reservering niets gezegd over het feit dat het restaurant gesloten was.
Dit is op zich wel opmerkelijk voor een hotel.
2. Vervolgens kregen wij Comfort kamer 11 wat hier comfort aan is vragen wij ons serieus af.
Het stof lag zo dik op de tafel waar de tv op staat, hier kon je in het stof je naam schrijven.
Een mini kast voor de kleding waar ook dik het stof in ligt.

Vervolgens een bed ( 2 bedden, niet echt meer van deze tijd) en doorgezakt.
De badkamer waar de gaatjes wel in de muur zaten voor kennelijk een handdoek haakje maar deze ontbrak dus de handdoeken kon je nergens ophangen.
Een toiletbril die scheef op het toilet lag.

Verder een ontbijt waarbij er geen gekookt water is voor de thee maar water uit een koffiezetapparaat komt en nagenoeg lauw is.
Eieren zijn zo hard gekookt dat deze een groene rand rondom de dooier hebben.

Verder zijn de kamers heel erg gehorig, je kunt letterlijk een gesprek van de buren volgen.
En dit voor een bedrag van 254,70 euro in een viersterren hotel.

Dit moet een viersterren hotel voorstellen.
Het is krap aan drie sterren waardig.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 13 april 2023 via mobiele applicatie

Mooi, klein kasteel/hotel. Mooie omgeving.
Onze kamer was gedateerd met een erg kleine douche. De bedden waren slecht. We vonden een pizzadoos met inhoud onder het bed. De kamer was verder compleet. Prima ontbijt. Fijn, betrokken personeel. Jammer dat het restaurant gedeelte was gesloten(gebrek aan personeel).

Kamertip: Heerlijk hotel voor jong en oud.
Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 6 november 2022 via mobiele applicatie

Het historische kasteel Doenrade is de perfecte entourage voor een hotel. We hadden dit hotel gekozen omdat het dicht bij vrienden lag die wij wilden bezoeken. Het hotel is mooi, comfortabel, rustig en heeft vriendelijk personeel. Ook het ontbijtbuffet was voortreffelijk.

Niet iets wat je het hotel kunt verwijten, maar eten in het eigen restaurant was niet mogelijk door personeelstekort. Simpelweg geen kok. Die ervaring had ik recent ook al met andere hotels, dus geen man overboord. We hebben een restaurant in de omgeving gevonden. De tweede avond aten we toch al bij onze vrienden.

Kamertip: Het hotel heeft voldoende parkeerplaatsen en voor electrische auto's meerdere laadpalen.
Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 2 september 2022

Het kasteel ziet er prachtig uit en de omgeving
Is erg mooi,
De kamer viel erg tegen beetje gedateerd
Badkamer erg klein en wc in de hoek waar je net kon zitten 1 lamp was kapot weinig licht heb dit doorgegeven niet gemaakt,
De bedden nou 1 woord wat een ramp doorgezakte bedden met omdraaien viel je er zo van af
Hebben 2 nachten geboekt zijn na 1 nacht naar huis gegaan .
Ontbijt voor €17,50 sorry wat een afgang niks bijgevuld werd ook niet gedaan
Nee sorry ik ga daar nooit meer heen wat een teleurstelling

Datum van verblijf: september 2022