Ad J

Gastvrij en vriendelijk

Beoordeling van Hotel Brasserie Lakerhof
4,0 van 5 bollen13 jun 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
We waren in Ohe en Laak ivm een concert. Lakerhof is een kleinschalig modern ingericht hotel met een meer dan prima keuken. Zowel de ,gastvrouw als gastheer alsmede het personeel is zeker een reden om voor een volgend bezoek. Vr. Groet, Jetty en Ad Jansen, Bergen op Zoom.
Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Balcony/Terrace
11.7 km van Hotel Brasserie Lakerhof
13.9 km van Hotel Brasserie Lakerhof
Meer hotels in Ohé en Laak bekijken
Beoordeeld op 13 september 2021 via mobiele applicatie

Wij zijn met vrienden gaan fietsen in NL. Limburg. Daarvoor vonden we dit logeeradres. Een kleinschalig hotel.maar met een heel vriendelijk koppel aan het roer. Ze geven je een beetje een 'thuis' gevoel. Elke vraag wordt met de glimlach beantwoord. En geen opdracht te veel. Dat siert hen. Dit is de belangrijkste reden om nog eens terug te gaan. Ook het zaterdagavond diner was in orde. Vlotte bediening, lekkere suggesties en heerlijk gebracht. Hier mag je met een gerust hart gaan eten. Reserveren is wenselijk. De fietsen konden handig in de fietsenberging waar je ook je batterij mag opladen.
Nu de kamer was gelijkvloers, op onze vraag, en heel ruim. Ook de badkamer was in orde. Bad-douche en lavabo + toilet. Handdoeken waren voorradig maar mochten mss eens vernieuwd worden maar het kon nog. Enige minder puntje is de hardheid van de matrassen. Pocketvering, dus harder om op te liggen maar dat belet je niet goed te slapen. Wel goede hoofdkussens. Ook het donsdeken mag binnenkort eens vernieuwd worden. Maar in de zomer is dit bijzaak.
Kortom, dit is een prima plek als je van de Maasvallei wil genieten. Fietsen is het de ideale bezigheid. En dan is het Lakerhof een toplocatie. Het fietsersveerpont is vlakbij. Dank u voor het heerlijke verblijf, mensen. Ps. Ga eens langs bij de beenhouwer een paar huizen verder...vorige hun specialiteit Laakse Boeresjonk (gedroogde, gerookte ham) 😉

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 4 juli 2021 via mobiele applicatie

Carpaccio Japanese style gegeten en mixed grill. De carpaccio was niet helemaal mijn smaak, dit is echter een kwestie van persoonlijke smaak. Het hoofdgerecht was prima echter niet heel speciaal.

De kaart was een stuk kleiner dan in het verleden.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 3 oktober 2020 via mobiele applicatie

Carpaccio gegeten en diamanthaas. Het eten was prima. De sfeer is ook prima Vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteit. Leuk restaurant. Eten 7,5 prijs 7,5 bediening 7,5 sfeer 7. Al met al voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 27 december 2019

Hier heerlijk gegeten tijdens 2e kerstdag, alles smaakte prima en was meer dan voldoende. Goed prijs/kwaliteitverhouding. Heerlijke wijn gedronken, aanrader.

Echter jammer dat wij in ruimte zaten met grote groep, wij waren met z'n tweeën, de mensen die naast ons zaten ook, zij zijn na de soep naar huis gegaan, lawaai was te erg. Wij zijn blijven zitten, eigenaar was op de hoogte, heeft dit ook aan ons kenbaar gemaakt, maar er was weinig tot niets tegen te doen, in ander deel van restaurant was jammer genoeg geen plaats meer. Men wilde wel naast de bar een tafeltje zetten, maar was geen echte optie.
Het heeft ons diner niet verpest, smaakte toch goed, maar heeft wel de hele avond beïnvloed , praten met elkaar was niet mogelijk, was geen rustig kerstdiner, jammer.
We kregen zelfs hoofdgerecht als eerste terwijl alle andere het pas kregen na dat wij klaar waren, serveerster gaf ook aan dat ze dit bewust gedaan hadden. Gaf ons wel de indruk, als zij gegeten hebben en klaar zijn zullen ze wel naar huis gaan en is probleem opgelost. Echter wij hebben na hoofdgerecht aangeven zeker nog 30 min. te willen wachten op nagerecht, alles moet ook de kans krijgen om te zakken.

Mensen van de groep hadden dit ook in de gaten, kregen van hen een kop koffie aangeboden, was erg vriendelijk.
Advies voor volgend jaar, plaats in die ruimte geen tafeltje voor 2 als er een grote groep zit, is niet leuk voor die 2, maar ook niet leuk voor de groep.
Vanuit restaurant is er verder geen geste gedaan naar ons als klant, jammer.
Eten was prima.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 20 oktober 2019

Al jaren kwamen we met plezier zeer regelmatig bij de Lakerhof, tot de laatste keer. De oma's groentensoep is nog steeds uitstekend, maar de bestelde schnitzels waren zo taai dat we ze nauwelijks konden snijdenof kauwen dit keer en de helft is dan ook blijven liggen en de runderdiamanthaas was ook niet zoals we gewend waren. Duidelijk aangegeven aan de bediende die vertelde dat ze een nieuwe slager hadden en normaal proberen ze het eerst zelf uit, maar dat was niet gebeurd nog. Ze zou het doorgeven. Teleurgesteld zijn we vertrokken en thuis nog maar eens een mail gestuurd hoe we het hadden gevonden. Nooit een antwoord gehad en we besloten om dan maar niet meer te gaan in de toekomst bij zo weinig interesse. Weggegooid geld en om nu alleen voor de soep te gaan, die altijd erg lekker is lijkt me geen goed plan.
We spaarden altijd met de stempelkaart en hoewel die bijna vol is hebben we hem weggegeven, omdat we helaas echt niet meer zullen gaan.

Datum van verblijf: september 2019