Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Warme ontvangst en (kind)vriendelijk.
Proper en goede prijs-kwaliteit. Heerlijke keuken.
Prachtige natuurgebieden rondom voor eindeloos wandelplezier.
Hompesche molen op wandelafstand met natuur-speeltuin en brasserie.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2018

We waren een weekend te gast en we zullen het nooit meer vergeten. Wat een toewijding en vakmanschap! En fijne, persoonlijke bejegening. Niets was teveel.
Kamer schoon en netjes.
Al met al uitstekend!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, waarbij de vriendelijke en kundige bediening het een gezellige vrijdagavond maakte. Zowel voor- als hoofdgerecht waren heerlijk en ruim voldoende. Op advies heerlijke witte en rode wijn bij de gerechten gedronken. Op het einde van avond kwam de chef wel geïnteresseerd vragen of alles naar wens was. Een vrijdagavondje Lakerhof is zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Na 2 jaar zijn we nog eens gaan logeren in dit schitterend hotel. Klein maar geweldig gezellig. Zeer vriendelijk gastvrouw, heel nette kamers, bed nog steeds super, en dan de rust niet vergeten..... Midden in de natuur van Limburg! Het nuttigen van het avondmaal is echt aan te bevelen hier! Genieten is dit!

Kamertip: Rustig hotel midden in de natuur
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 19 september 2017

De ontvangst was vriendelijk. Binnen zag het er gezellig en netjes uit. De kaart was gevarieerd en hier kozen wij vooraf voor een soepje welke voortreffelijk smaakte. De hoofdgerechten smaakten ons beide ook prima. Als laatste nog een lekker bakje koffie welke werd vergezeld door een glaasje slagroom waarin een vleugje alcohol, tevens koekjes en diverse chocolaatjes.

Wij hebben het hier prima naar de zin gehad en lekker gegeten voor een prijs die ons reuze mee viel.

Datum van verblijf: september 2017