“Aanrader”

Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Ohé en Laak
Keukens: Hedendaags
15 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk eten !
Goede snelle bediening , alles vers
Hier komen wij zeker terug….

Tevens goede parking en leuke hotelkamers met super mooie badkamers

Datum van bezoek: augustus 2022

22 juli 2020 beoordeeld

Eten was goed, echter de spareribs vielen tegen. Diverse keren op internet werden de spareribs aanbevolen als beste in de omtrek.
De spareribs waren echter fabrieksgegaard met een dikke saus erover. In totaal acht botjes. Waardering voor de sparribs is een 6-
De rest van het eten was gewoon goed.

Datum van bezoek: juli 2020
Carpaccio68, Eigenaar van Lakerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2020

Beste

Het kan kloppen dat u afgelopen week spareribs bij ons hebt gegeten van andere kwaliteit dan wat we normaal serveren, onze eigen ribs waren op en hebben een alternatief moeten gebruiken. Onze excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Robert Peeters

17 juli 2020 beoordeeld

Met de hele familie op ebike vakantie door Limburg en wederom heerlijk bij Lakerhof gedineerd en overnacht. Alles zoals altijd goed verzorgd.

Ook complimenten voor Profile De Fietsspecialist uit Echt die ons uit de brand heeft geholpen met ebike pech door excellente service en binnen een mumvan tijd gerepareerd!

Datum van bezoek: juli 2020
2 september 2019 beoordeeld

We waren toe aan een nieuw restaurant in de buurt, en het is prima gelukt. Wij hadden gereserveerd zondagavond bij Hotel Brasserie Lakerhof te Ohé en Laak. Rustig, landelijk gelegen. Maar goed ook dat we gereserveerd hadden want het restaurant zat helemaal vol. Bij binnenkomst was het al duidelijk, hier zullen we het naar de zin hebben. Het is er niet chique, maar wel sfeervol en we voelden ons bijzonder op ons gemak. Altijd leuk een nieuw restaurant te ontdekken en bijkomen van de week tijdens een etentje. Heerlijk gegeten in dit restaurant met comfortabel meubilair. Mooie, eerlijke gerechten, super kwaliteit, die met flair op tafel werden gezet en waarbij je het vakmanschap kunt ervaren bij de gegeven uitleg. Portionering is goed. De smaak was niet alleen voortreffelijk ook de wijn die werd aanbevolen was van grote klasse en paste perfect bij het eten. Vriendelijke eigenaars en attent, gastvrij personeel die onze avond compleet gemaakt hebben en er voor zorgde dat we niets te kort kwamen. Echt waar voor je geld en aan te bevelen, het is een avondvullende belevenis. Service staat hoog in het vaandel. Het was een perfecte eerste avond. We hebben ontzettend genoten. Ondanks dat we op vrij korte afstand wonen, hier nimmer eerder geweest, maar dat gaat veranderen. Wij gaan hier vaker Genieten. Het is dubbel en dwars een bezoek waard, en vooral een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Datum van bezoek: september 2019
25 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en leuk uitziende zaak. Het bedienden personeel is vriendelijk en behulpzaam.prima uitleg bij de de kaart en advies voor het drinken bij het eten. Mooie opmaak van de borden, en zoals het hoort het bord is warm. Eten is hier genieten en de keuken brigade is zich van bewust dat eten genieten moet zijn. Zaak om terug te komen

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Lakerhof bekeken, bekeken ook

Maaseik, Limburg Province
Dilsen-Stokkem, Limburg Province

In Lakerhof geweest? Deel je ervaringen!