“Erg goed”

Lo Sole, IJs / Lunch / Diner
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Restaurants in Sevenum
Keukens: Internationaal
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Uw adres voor ambachtelijk bereid ijs & een gevarieerde lunch of maaltijd!
5 augustus 2020 beoordeeld

Zeer goed! Vlotte bediening vriendelijk en goede gerechten geen minpunten kunnen ontdekken! Kortom wij bevelen dit restaurant aan

Datum van bezoek: augustus 2020

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Topplek in Sevenum. Zijn er met onze zoon van 2 geweest en zaten in de speelhoek waar hij zich heerlijk heeft kunnen uitleven met de autootjes en treintjes die er stonden. Nog nooit zo relaxt kunnen eten. Eten was lekker, heerlijke frietjes ook! Kindergerecht was erg groot en met aardenwerken schaaltjes, maar het ging gelukkig goed. Ik miste wel een lepeltje voor de appelmoes en een servetje. Als toetje een ijscoupe genomen, ook heerlijk. Jammer dat we niet in de buurt wonen, dan zouden we zeker vaker langsgaan!

23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

2x gedineerd met ijscoupes toe: alles top. Spareribs boterzacht, superlekkere XL carpaccio en malse Ierse steak. Goede kwaliteit en heerlijk bereid. Is dat we niet in de buurt wonen anders kwamen we er zeker vaker. Het ijs is trouwens ook super, vooral de ijscoupes maken t helemaal af.

8 juli 2020 beoordeeld

Wij hebben in 1 week tijd 2 keer uitstekend gegeten. 1x met de lunch, en 1x 's avonds. Ontzettend aardige bediening en goed eten. De keuze van het ijs is enorm en ook erg goed van smaak.

7 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2x geluncht en een ijscoupe gegeten .
De lunch gerechten zijn heerlijk en er is een ruime keus. IJs ook erg lekker.
Prijs/kwaliteit is prima.
Een aanrader !

Reizigers die Lo Sole, IJs / Lunch / Diner bekeken, bekeken ook

In Lo Sole, IJs / Lunch / Diner geweest? Deel je ervaringen!