eDreams
Priceline
Beoordeeld op 22 augustus 2020

huisje via landal, waarschijnlijk door de corona vreselijk duur.
Wij zaten aan het water met een vlonder daaronder lag hoogstwaarschijnlijk een dood dier waardoor je af en toe doe de stank werd verdreven.
Door corona moest je zwembad reserveren op zich wel fijn want als iedereen tegelijk zou gaan kun je geen stap meer zetten in het bad, voor zo'n groot park is het zwembad een aanfluiting.
Jammer dat alle betaalde activiteiten (bv midgetgolf) door een bedrijf van buitenaf word verzorgt dus niet spontaan naar de receptie lopen voor sticks maar vooraf alles regelen.
Wat ook op viel is dat er veel ouder personeel rond loopt (60-70 jr)
Ik vond het park zelf te groot. Dacht dat het een landal park was maar dit is niet het geval, klein gedeelte zijn huisjes de rest (95%) caravans en tenten.
Ook bijzonder dat op de dag van aankomst iemand vd schoonmaak voor de deur staat met een brief of als je het huisje schoon genoeg vind dit wil beoordelen met een 8 of hoger

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 7 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij hadden een 'kinder'huisje gehuurd en dat was prima voorzien van alle gemakken inclusief wasmachine (aanrader met kinderen tenslotte). Het park bevat ook aangrenzend een camping, een stacaravanpark en diverse hutten van diverse organisaties, we hebben het hier dus over een enorm park. Dat heeft natuurlijk wel als nadeel dat je alle faciliteiten moet delen met al deze bezoekers. Dus... wachtrijen bij alles. 's Ochtends in de rij voor de broodjes, in de rij voor de receptie, in de rij voor het restaurant (als je al kunt reserveren). Zwembad is wat eenvoudig zeker als je andere zwemparadijzen gewend bent, dat is dit niet. 1 glijbaan en een buitenbad voor max 250 man en dat is het. Binnen mocht je vanwege corona ook maar 1 uur per dag maximaal zwemmen (met reservering uiteraard).

Verder prima park, huisjes zijn modern, netjes en schoon. Als je van rust houdt, niet hierheen gaan want het is tot laat nog rumoerig.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 18 juli 2020 via mobiele applicatie

We hadden een watervilla bij Landal Domein de Schatberg. Uitzicht vanaf de vlonder schitterend, huis zelf ok. Schoonmaak had stukken beter gekund; ramen smerig en sommige dingen voelden vettig aan. Jammer dat er tussen voldoende en heel goed geen keuzemogelijkheid zit. Binnen rook het in sommige ruimtes alsof er gerookt was, niet aangenaam. Het is ruim tien minuten lopen naar het hoofdgebouw waar alles zich bevindt. Eten in het restaurant (serre) redelijk ok. Heel veel vaste plaatsen met, in dit geval, bijbehorend publiek (lawaaierig). Veel faciliteiten, personeel over het algemeen vriendelijk. Bedden ok, wel smal (80 cm). Met mooi weer prima, lekker op de vlonder zitten. Met slecht weer binnen ruimte zat, maar niet erg aansprekend. Al met al niet heel goed, maar ook zeker niet slecht.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 17 juni 2020 via mobiele applicatie

Op dit park vind je diverse aanbieders van vakantie parken. Je kan er gaan voor een luxe vakantie woning of caravan of tent of een camperplaats. Het park beschikt over veel faciliteiten zoals binnen en buiten zwembad en zwemvijver. Visvijvers en een waterski baan. Wij hebben er een heerlijk weekend gehad een aanrader

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

We verbleven met drie gezinnen in een huisje. De bungalow was schoon en ruim. Er was ruim voldoende servies en glaswerk.
Op het park is vooral in de zomer veel te beleven. Wij hebben gezwommen en gebowld. De kinderen vermaakten zich prima in het vlakbij gelegen Portal in het Family Entertainment Center.

Datum van verblijf: februari 2020