Beoordeeld op 10 juni 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt prachtig aan de rand van een schitterend natuurgebied, heerlijk voor mooie wandelingen of fietstochten, maar ook dichtbij Den Bosch en Tilburg.
Toch maar 3 punten omdat alles in het hotel het net niet was. Vele kleine dingetjes, zoals te kleine balkons, deuren die niet goed sloten en een ontbijt wat niet uitzonderlijk was

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 31 mei 2019

Vorig jaar in augustus hier een eerste maal verbleven en alles was naar wens. Helaas, deze maal bij ons bezoek in het voorseizoen was de dienstverlening ondermaats. De ontvangst bij de receptie was koel, er werd niet uitgelegd waar het ontbijt werd geserveerd, de kamer was ondermaats schoongemaakt. Wij hadden de laatste kamer op de gang (nr.86) en het wifi-signaal was zeer zwak. Het ontbijt werd de eerste dag geserveerd in de brasserie en bestond uit een tweetal bordjes met charcuterie en kaas en twee mandjes met zachte broodjes en wat brood. Bovendien werd er niets aangevuld dus op=op! Het personeel liep er nog slapend bij. De tweede morgend werd het ontbijt in de restaurant klaargezet maar was er een sportclub op bezoek. Ook dan was het snel je ontbijt nemen en gaan tafelen want ook vandaag geen aanvulling! Voor ons geen derde keer meer. De omgeving is ideaal om te fietsen, verblijven in Guldenberg echter niet.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 7 mei 2019

Hotel is gedateerd, zeker de oudere kamers, maar de brasserie is top. Zeer lekker gegeten, en goede service. Bij het wijnarrangement hadden ze wel moeten vertellen dat het aantal glazen beperkt is. Wij moesten 10 euro bijbetalen maar na een kleine discussie heeft men dit niet doorgevoerd.

Beoordeeld op 15 april 2019

Het hotel ligt op een mooie locatie in de bossen. Bij binnenkomst ziet het er allemaal keurig uit. Maar eenmaal op weg naar onze kamer (is een eindje lopen) wordt de keurigheid steeds wat minder, het is een gangenstelsel en trap waarbij je eerder denkt aan een bejaardentehuis of ziekenhuis. Onze rustig gelegen kamer was redelijk gedateerd evenals de tv en badkamer en er is geen balkon. Het ontbijt is redelijk, maar niet echt uitgebreid of luxe. De koffie is perfect en het personeel is vriendelijk en correct. De prijs/kwaliteitsverhouding is wat zoek.

Beoordeeld op 13 april 2019

Hotel heel rustig gelegen. Prima onthaal. Mooie kamer. Prima gelegen als startplaats voor fietstochtjes.
Driegangendiner is aanrader. mooi verzorgde schotels, Heel lekker van smaak.

Voor herhaling vatbaar.