Travelocity
Orbitz.com
eDreams
3 weken geleden beoordeeld

Ondanks de verbouwing een prima verblijf gehad bij het hotel. Het pop-up restaurant was gezellig, het eten was ( zoals we van jullie gewend zijn) uitstekend!
Het personeel was op alle plaatsen vriendelijk, aan receptie behulpzaam en in restaurant zeer vaardig en vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2021
Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch , Other van Van der Valk Hotel Nuland-'s-Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Thijsregien,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! Het is erg prettig te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad, mede door het restaurant, personeel en de receptie!

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Van der Valk Hotel Nuland ‘s-Hertogenbosch

3 weken geleden beoordeeld

goede hotel leuke lokatie bij den Bosch en verder fijn hotel wij zijn er meestal maar 1 nacht en dat is altijd prima dus voor ons een goed hotel
waar wij altijd boeken vanwege familie die in nuland wonen en wij bij jullie overnachten

Datum van verblijf: augustus 2021
Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch , Other van Van der Valk Hotel Nuland-'s-Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte Dhr. Van Vliet,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Leuk dat we u weer bij ons in het hotel hebben mogen ontvangen. Tot de volgende keer!

Met gastvrije groet,

Jorn Wagemans
Guest Relations Manager
Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch

3 weken geleden beoordeeld

Super hotel; geweldig personeel, goede service, prachtige kamer, en goed en smakkelijk eten, zowel het ontbijt, als het diner waren zeer goed! Wanneer we weer een hotel boeken, voor een vakantie, zal dit zeker een v.d.Valk hotel zijn!!!

Beste,

Wauw, wat een mooie review! Hartelijk dank daarvoor en graag tot ziens in Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch!

Gastvrije groet,

Van der Valk Hotel Nuland ‘s-Hertogenbosch

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel zoals je bij Van Der Valk gewend bent.

We verbleven in een studio en maakte gebruik van het zomer arrangement. De Studio was heerlijk ruim (woonkamer, slaapkamer, keuken, badkamer). Het bed sliep goed en de badkamer heeft een heerlijke regendouche.

Ook het avondeten en ontbijt waren heerlijk. Erg vriendelijk personeel.

Op het moment zijn ze het hotel aan het verbouwen/uitbereiden. Hier heb je geen last van. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Het hotel zit op 10 minuten rijden vanaf s' Hertogenbosch

Beste heer,

Gastvrije groet,

Van der Valk Hotel Nuland 's-Hertogenbosch

4 weken geleden beoordeeld

We hebben met zijn 4-en een familiekamer geboekt, dat was op zich een prima optie, en heel gezellig om met elkaar op de kamer te kunnen kletsen.
Echter was het hotel in verbouwing, dus de F&B faciliteiten waren niet zoals we hadden verwacht.
Verder hebben we de hele nacht wakker gelegen van zeer luidruchtige (we dachten Poolse) gasten, en daarbij roken de badkamer en toilet heel erg naar de rook, alsof je een asbak binnen liep. We stonden dan ook alle 4 op met hoofdpijn, echt heel jammer. Bij het melden aan de receptie, bleek dat veel gasten last hebben gehad van de herrie die nacht.
Kortom: niet een verblijf wat je verwacht van Van der Valk, viel alles bij elkaar flink tegen. Jammer hoor!
Wel een pluim voor de Receptie, alle contactmomenten met de Receptie waren zeer gastvriendelijk en verdienen echt de hoogste score!

Datum van verblijf: augustus 2021
Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch , Other van Van der Valk Hotel Nuland-'s-Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Simone,

Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring. Wij betreuren het zeer te moeten lezen dat uw bezoek aan ons hotel niet aan de verwachtingen heeft voldaan.
Wij komen graag nader in contact met u om uw ervaring te bespreken en wij op die manier onze service en gastvrijheid kunnen blijven verbeteren

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw contactgegevens met ons te delen via reputation@nuland.valk.com? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Jorn Wagemans
Guest Relations Manager