“Geweldig”

Don Arroyo
Geclassificeerd als nr. 5 van 25 Restaurants in Rosmalen
Keukens: Mexicaans
27 september 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel.
Echt super, de jarige werd ook nog verrast, was echt heel leuk!
Niets dan lof voor het geweldige personeel!!!!
Werkelijk een hele fijne, gezellige avond gehad, ook nog met live muziek.

Datum van bezoek: september 2020

1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super smaakvol ingericht restaurant waar wij hebben geluncht. De lunch zou voor ons niet voor herhalen vatbaar zijn vanwege de eenvoudige gerechten. Maar we willen zeker terug gaan voor een diner. De gastheer was uitermate vriendelijk en gastvrij.

Datum van bezoek: maart 2020
16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een prima prijs! We hadden gereserveerd en dat is ook nodig als je hier wilt eten. De kaart is ruim en er is voor elk wat wils. Vis, vlees of vegetarisch. Je kunt ook kiezen voor een kleinere portie en dat is erg fijn.

Datum van bezoek: februari 2020
12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooruit reserveren is noodzakelijk. Als je eenmaal binnen bent, kom je in een gezellige ambiance terecht. Vriendelijke en vlotte bediening. Het eten is top. Dit keer hadden we een sharing dinner, zowel voor het voor- als hoofdgerecht en lekkere desserts.

Datum van bezoek: februari 2020
26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag boven verwachting goed gegeten bij restaurant Casa Don Arroyo. We waren positief verassend over het share-dining menu. De combinatie van vlees, vis en salade was erg lekker. Alles was goed gebakken en mals verder was de bediening echt TOP alles was erg snel op tafel en alle vragen waren beantwoord het is echt een aanrader!
Ze hebben voor ieder wat wils voor jong en oud wij komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Don Arroyo bekeken, bekeken ook

In Don Arroyo geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.