“Prima gerechten en attente bediening.”
Beoordeling van Brasserie Pastis

Brasserie Pastis
Geclassificeerd als nr. 7 van 30 Restaurants in Rosmalen
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als voorgerecht eten we diverse vis gerechtjes met sausjes erbij en lekkere toast. Als hoofd tonijn die ook prima is. We drinken er viognier bij en dat bevalt weer uitstekend. Patatjes erbij en een prima bediening. Voorlopig eten we nergens meer. Daarna is pastis een goede keus na de Corona periode.

Datum van bezoek: maart 2020

13 maart 2020 beoordeeld

Het gezellige geroezemoes wat je verwacht bij binnenkomst in een goede Brasserie overvalt je hier vanaf het moment dat je over de drempel stapt. Op een normale dinsdagavond om 19.00 uur zijn bijna alle tafels bezet. Aan tafel krijg je een menukaart die, tot zover alles hetzelfde als vorig jaar, helaas veranderd is van een ambitieuze Brasserie kaart naar een meer middle of the road kaart.
Er is te weinig attent personeel waardoor de wachttijden tussen de gangen irritatie gaan opwekken. Naast de tournedos Rossini staan gewokte ossehaaspuntjes. Vooraf hadden wij Coquilles met Papa Negra ham en een ondefinieerbaar sausje in een klein sauspannetje. hetzelfde sausje kwam terug bij de tournedos Rossini, alhoewel volgens de gastvrouw het toch echt een ander sausje was.
De witte nieuw zeelandse wijn was fris & droog, lekker dus maar de Ripasso werd te warm geserveerd en niet bijzonder lekker.
Al met al een teleurstelling na de verrassing die wij een jaar geleden ervaren hadden. Jammer!

Datum van bezoek: maart 2020
16 februari 2020 beoordeeld

Het was gezellig druk op zondagavond en we kregen een tafeltje voor 2 naast een ander 2tje waar niet veel ruimte tussen zat. Meer ruimte tussen tafels was op zijn plaats geweest. Bediening was attent en hielp ons vriendelijk. We hadden allebei een voorgerecht en een hoofdgerecht waarvan de voorgerechten lekker waren. Jus bij de coquilles was aan de zoute kant (te ver in laten koken?). De hoofdgerechten konden ons niet bekoren. Tournedos was niet juist gegaard. Hierover werd naar mijn idee nog gediscussieerd omdat men met de tournedos terug kwam en zeiden dat de chef het wel juist gegaard vond. Goed...daarna nieuwe tournedos gehad en die was op zich prima. Verder nog butter chicken op, die saai gepresenteerd was en een overheersende anijsachtige smaak had. Niet lekker. Overigens een mooie zaak maar ik denk dat de prijs/kwaliteit verhouding uit balans is.

Datum van bezoek: februari 2020
15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant in de buurt, leuke gerechten op de kaart, heerlijk gegeten.

Maar.....prijs kwaliteit niet goed. Je verwacht bij een chateaubriand niet de standaard garnituur, koolsalade en frites, daar mag best een mooi opgemaakt bord bij zitten met bv gratin, verse groenten etc. Zeker voor de prijs die ervoor staat.

Datum van bezoek: februari 2020
27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds n paar jaar n heel leuk restaurant, alleen erg jammer dat er n aantal zaken veranderd zijn gaandeweg, de borrelplank is zomaar 4 euro duurder en zijn hapjes van afgehaald en het plankje met de ham is nog maar de helft van wat je in het begin kreeg qua hoeveelheid, erg jammer dat er op deze manier mee omgegaan wordt!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Brasserie Pastis bekeken, bekeken ook

In Brasserie Pastis geweest? Deel je ervaringen!