“gezellig met 4 mensen in sfeervol restaurant”

Restaurant N.A.P. Bloemendaal
Geclassificeerd als nr. 2 van 17 Restaurants in Bloemendaal
Beschrijving: Welkom bij Restaurant N.A.P. Bloemendaal. Op onze menukaart vindt u veel vis- en vegetarische gerechten, maar ook andere variaties van boven en onder N.A.P. Bekijk het volledige menu op onze website of op de Facebookpagina. Openingstijden: donderdag to en met maandag vanaf 18:00 We hopen u snel te mogen ontvangen.
16 maart 2020 beoordeeld

prettige sfeer, persoonlijke ontvangst, goed eten. Naast bijzondere gerechten (met dit en met dat en afgemaakt met....; aan mij niet besteed) en gerechten voor de meer traditionele eter (als voorgerecht heerlijk stukje gravelax , maar gerookte zalm had ik ook goed gevonden en daarna voor mij mooie tournedos). Goede wijnkaart (betaalbaar). Mooie aankleding van het restaurant, half open keuken.

Datum van bezoek: maart 2020

11 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer Heerlijk gegeten. Gekozen voor het 4-gangen menu van de chef met wijn arrangement verrassende smaken in de gerechten (steak tartaar, cocquilles, eendeborst en chocoladedessert). Nog een fijn kaasplankje met portje genomen om een topavondje af te sluiten. Gezellig druk, fijne bediening die ondanks dat we misschien wat lang bleven hangen ons vrolijk bleef vetzorgen. Aanrader dus.

Datum van bezoek: januari 2020
20 november 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, verrassend mooi opgemaakt borden, heerlijk glas wijn erbij. We voelden ons echt verwend. S

Datum van bezoek: november 2019
20 september 2019 beoordeeld

De menu kaart is niet erg uitgebreid, maar zoals gewoonlijk gaat het niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.
De chef doet erg zijn best om originele gerechten te maken van relatief eenvoudige producten. Zo was de amuse van vegetarische oester werkelijk bijna lekkerder dan een echte oester!!
Als je kiest voor een menu (3,4,of 5 gangen) dat blijft het ook zeer betaalbaar allemaal.
Wij hebben in ieder geval genoten.

Datum van bezoek: september 2019
19 augustus 2019 beoordeeld

als voorgerecht 1 gamba voor € 12,50 ; de tong was goed . Al met al behoorlijk aan de prijs , dus gemiddeld.

Datum van bezoek: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

Reizigers die Restaurant N.A.P. Bloemendaal bekeken, bekeken ook

Bloemendaal, Noord-Holland

In Restaurant N.A.P. Bloemendaal geweest? Deel je ervaringen!