Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 93
Hotels.comUS$ 93
PricelineUS$ 93
TravelocityUS$ 93
FindHotelUS$ 93
TripadvisorUS$ 93
Beoordeeld op 28 juli 2021 via mobiele applicatie

Vorige week met zoon geluncht en dus was echt het karigste broodje filet americain ooit. Nog nooit ze weinig beleg gehad op een broodje van acht euro. Dun schraapje filet, mini klein beetje mayo, gekookt eitje en plukje sla.
Zeker een afrader en niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 11 juni 2021 via mobiele applicatie

Schoon en modern hotel, je parkeert op de grote parkeerplaats voor de deur. Heeft een motel achtige look maar is echt heel netjes. Op de kamer staat een nespresso apparaat. Bedden zijn goed en de badkamer is mooi groot met een fijne douche. Eten in het restaurant was ook erg goed. Buiten was het 30 graden en binnen door de airco heerlijk koel.

Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 april 2021 via mobiele applicatie

Vanwege een familie-aangelegenheid, en omdat wij in het diepe zuiden van ons land wonen en geen zin hadden in twee keer zo'n afstand rijden, hadden we besloten om dan maar een overnachting te doen. De ontvangst was reuze vriendelijk, en we kregen een duidelijke uitleg, ook vanwege corona. De kamer was ruim en voorzien van alles wat gebruikelijk is, netjes en schoon. Geen klagen dus. Diner (wat we bij het inchecken konden kiezen), werd 's avonds netjes op de kamer gebracht, evenals het ontbijt de volgende dag. Het eten was heerlijk, prachtig opgemaakte borden, en het ontbijt was uitgebreid, met lekker vers brood en een sapje.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 25 november 2020

Een reservering gemaakt voor 2 nachten. Aangegeven dat wij op vrijdagavond om 20.00 uur zullen inchecken.
Worden die avond om 18.30 gebeld met de vraag waar wij blijven. Men wachtte op ons. Wij met spoed naar hotel, waar wij rond 19.15 uur inchecken.
Om 19.32 uur krijgen wij vervolgens een sms bericht dat de poort gesloten wordt (met elastieken) en er geen personeel meer aanwezig is tot 9.30 uur de volgende ochtend.
Blijkt dat wij de enige gasten zijn op het hotelterrein.
Aangegeven manager/eigenaar dat wij het prettig hadden gevonden als ons op voorhand/bij inchecken het "deurbeleid" kenbaar was gemaakt, daar wij in het verleden hier onplezierige ervaringen mee hebben gehad.
Weinig empathie/inlevingsvermogen van de kant van het hotel. Ook de wijze van communiceren vond men heel normaal: "daarvoor betaald u ook maar weinig", was de reactie van de eigenaar. Dit terwijl dit hotel ongeveer een zelfde äanbiedingsprijs" hanteert als bijvoorbeeld een Van der Valk.
Bij uitchecken was er geen personeel aanwezig.
Kortom niet aan te bevelen, als je gastvrijheid zoekt.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 25 oktober 2020

Het hotel ligt op enkele meters van de receptie en het restaurant. Geen gang of iets dergelijks, je loopt van buiten zo je kamer in. Wij hadden kamer 101. Groot, schoon en vooral netjes. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2020