“Heerlijk en verrassend.”

Keukens: Diner
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld

Fraaie ruimte, aardig personeel. Leuke kaart met verassende gerechten. Opmaak van de gerechten is prachtig en de smaak is meer dan goed.

Datum van bezoek: maart 2020

28 december 2019 beoordeeld

Gezellig mooi ingericht restaurant. Sinds kort speciale ruimte om heerlijke wijnen met een hapje te gebruiken. Heb nu op eerste kerstdag een uitgelezen 3- gangenmenu gehad. Was perfect. Bijzonder fraai voorgerecht ( duo van rund en wild) en een heerlijk hoofdgerecht ( sukade). Prima bediening en gezellige sfeer. Keurige prijs voor zo’ n mooi menu. Volgend jaar weer voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: december 2019
6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitermate goede bistro. Fraaie inrichting. Goede kaart met voldoende keuze (vlees vis) en prima wijnkaart. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening.

Datum van bezoek: juni 2019
2 januari 2019 beoordeeld

Smaakvol ingericht restaurant met mooie gerechten en goede wijnen, Eerste kerstdag met vrienden hier gedineerd. Heerlijk gegeten van de hertenbiefstuk en het visgerecht. Fraaie ( wel behoorlijk zwaar) wijn gedronken. Prima vlotte bediening. Keurig prijsniveau gezien de hoge kwaliteit van de gerechten.
Dit restaurant is echt een aanrader. Goed te bereiken met de auto. Parkeerplaats in de directe omgeving.

Datum van bezoek: december 2018
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Va buiten oogde t Brodhuus gezellig met zijn vuurkorf en lichtjes boven de ingang. Eenmaal binnen in de garderobe ook flessen met kaarsen alom. Binnen in het restauant alleen maar kaarsen en geen enkele verlichting. Of dit nu met haloween of de nacht van de nacht te maken had is ons niet duidelijk want het restaurant deed hier geen mededelingen over. Ook niet toen we zeiden dat we de menukaartk bijna niet konden lezen en ik met de zaklampfunctie van mijn mobiel moest bijlichten.
Nadat we besteld hadden kregen we al vlot een lekkere amuse. Een goed begin. Daarna wat brood met wiskycocktailsaus en wat boter.
De voorgerechten waren heerlijk. Waaronder een mooi palet van pompoen met geitekaas, een pastinaaksoep en hert. Allemaal erg lekker. Het retaurant zat inmiddels goed vol en dus duurde het even voor de hoofdgerechten kwamen.
Die vielen wel wat tegen. Qua opmaak allemaal hetzelfde met hetzelfde gefrituurde decoratie chip.
De heilbot was erg droog en praktisch geen saus. De groentegarnituur mocht geen groente heten want dat was een klein bakje zuur uit een potje. Zo ie zo geen voorstander van losse bakjes bij een hoofdgerecht. Serveer gewoon mooie bijpassende groenten op het bord.
De eend van mijn tafelgenoot telde wel geteld 13 hagel kogeltjes!!
In 1 hap zaten er 8 , in een volgende 3 en 2 doorgeslikt. Toen we dit achteraf meldden deed men het af met “ dan weet je dat je wild gegeten hebt “. Niet echt een klantvriendelijke opmerking en ik vermoed een slechte jager geweest, maar echt lekker eten is het niet . natuurlijk. Ik was blij dat ik de eend zelf niet gekozen had want dat me mijn vullingen denk ik gekost. Overigens wel zonde van die eend want verder was deze lekker.
Ook de entrecote en het vispalet werden lekker bevonden.
Het nagerecht duurde erg lang. We moesten 3x om het kaasplankje port en de cappuchino vragen
De timing van uitserveren was ronduit slecht te noemen. 2 Van onze tafelgasten zaten al aan hun snickers desert en gevulde appel toen onze koffie en kaas pas kwam
Het kaasplankje kwam ook nog eens zonder bestek zodat we daar weer om moesten vragen. Intusssen was het ook erg bedomd geworden door de vele kaarsen zodat we blij waren dat we de frisse lucht buiten weer op konden zoeken. Nee t Brodhuus laat hier best nog heel wat steekjes vallen . Dat kan echt beter!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Restaurant 't Brodshoes bekeken, bekeken ook

In Restaurant 't Brodshoes geweest? Deel je ervaringen!