Beoordeeld op 16 maart 2020

Van der Valk Hotel Veenendaal
Prachtig hotel met een mooi restaurant .
We hebben hier een brunch gehad ,
Service was top, ik had wel het idee dat de kwaliteit in bijvoorbeeld Van der Valk Hotel Alphen aan de Rijn soms beter was .
Neemt niet weg dat het prijstechnische kaartje ook tegen het licht gehouden moet worden .

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 16 maart 2020

dit hotel was boven verwachting goed. We hebben wel eens een mindere kamer gehad. Het wasgedeelte kon schoner. De grote spiegel zat onder de spetters en vlekjes en dat in "coronatijd" is een misser.
Niet meer dan jammer.

Beoordeeld op 13 maart 2020

Honden zijn hier welkom. Wij kunnen hier genieten van luxe samen met onze viervoeter. Het ontbijt is fantastisch! Het restaurant is heerlijk. Gewoon geen op of aanmerkingen.
De locatie is vlak aan de snelweg dus je bent snel weer onderweg. We boeken dit hotel om te kunnen genieten van de veluwe. Kleine 30 min rijden naar de posbank.

Beoordeeld op 10 maart 2020

Merkte een verschil qua ontbijt van de 2 dagen eerste dag was beter dan de tweede dag. Ook heb ik heel lekker geslapen en de jacuzzi was super fijn. Toen ik binnenkwam was ik fijn ontvangen. Het liefdes pakket was wel iets te duur.

• Reistype: Reisde voor zaken
Brenda Tetteh, Revenue Management van Van der Valk Hotel Veenendaal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Geachte ffheemskerk,

Hartelijk dank voor zowel het invullen van ons eigen enquête, als uw beoordeling op Tripadvisor.

U heeft inmiddels per mail een reactie van ons ontvangen.

Prettige dag en graag tot een volgende keer!

Brenda Tetteh
Front Office Manager

Beoordeeld op 10 maart 2020

Zie onze opmerkingen. die positief bedoeld zijn. Wij komen graag nog een keertje terug.
Zie mail met foto's.
Voor het bad was maar 1 flacon en 3 washandjes en geen badmuts aanwezig en als te met zijn 2 bent is dat te weinig. !

Geachte rene1942,

U heeft inmiddels per mail een reactie van ons ontvangen.

Prettige dag en graag tot ziens!

Brenda Tetteh
Front Office Manager