“Heerlijk eten bij Nieuw China”
Beoordeling van Nieuw China

Nieuw China
Geclassificeerd als nr. 10 van 75 Restaurants in Veenendaal
3 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd heerlijk eten hier zowel in het restaurant als voor het afhalen. Een echte aanrader voor Veenendaal en omstreken.

Datum van bezoek: juli 2022

11 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! De kwaliteit is prima en niet duur.
Wat mij betreft de beste van Veenendaal.

Mark.

Datum van bezoek: november 2021
7 november 2021 beoordeeld

Ik heb een kipfilet ketjap besteld en heb een bak gekregen met zo weinig kip en zo veel groenten ik moest de groenten zelf uit de kip halen .Ze hebben alles bij elkaar gemixed zodat het veel leek maar zoals u ziet betaal je veel voor weinig.ik belde de restaurant terug om de situatie te veryellen en de mevrouw begon gewoon te lachen .

Datum van bezoek: november 2021
30 april 2021 beoordeeld

Wederom heerlijk eten afgehaald bij dit restaurant. Een vriendelijke en snelle bediening.
Het eten was zoals altijd van goede kwaliteit en ook de hoeveelheid is meer dan genoeg. Echt top!

Datum van bezoek: april 2021
20 april 2021 beoordeeld

Afhaal was altijd goed, maar laatste keren gewoon slordig!!!!geen aparte bakjes voor bv babi pangang en fou yong hai maar alles in een grote bak gegooid. Andere keer niet juiste bestelling enz. Jammer, niet nodig.

Datum van bezoek: april 2021

Reizigers die Nieuw China bekeken, bekeken ook

Elst, Utrecht Province

Veenendaal, Utrecht Province

In Nieuw China geweest? Deel je ervaringen!