“Eten opgehaald, HEERLIJK”

Safari
Geclassificeerd als nr. 15 van 70 Restaurants in Veenendaal
Keukens: Afrikaans
21 maart 2020 beoordeeld

Gistermiddag hadden we allemaal zin in Afrikaans. Gebeld met het restaurant en afgesproken dat ik het om 17.00 ophaal en dat zij een tikkie sturen.
Het was maar € 67,-- voor 4 personen aan heerlijk eten en extra veel Enjara's.

Datum van bezoek: maart 2020

13 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en aardige bediening! Je kan alleen contant betalen let daar wel op. Leuke biertjes en lekkere toetjes voor een mooie prijs.

13 januari 2020 beoordeeld

Van de buitenkant zou je niet zeggen dat hier een restaurant zit, ook de locatie zit net buiten de horeca van de stad Veenendaal.
Ik woon al meer dan 20 jaar in veenendaal en was er nog nooit geweest. Uit nieuwsgierigheid toch eens naar binnen gegaan en dat was echt een positieve verassing. Eten doe je met je handen, dat was in eerste instantie een gek idee maar daar wen je snel aan.
Het eten was erg lekker.
De bediening/eigenaresse was erg aardig en ik zou hier zeker nog eens naar toe gaan!
Echt positief verrast en raad dit dan ook zeker aan!

2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden eens iets anders en dat is wat Safari biedt. Je eet niet met bestek, maar met een soort pannenkoekjes uit een grote schaal. Erg smakelijk en echt iets anders zoals we wilden. Lekker met een Afrikaans biertje er bij. Hele vriendelijke bediening ook. Alleen jammer dat je niet met pin kunt betalen anno 2020. Verder lekker gegeten en leuke ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar!

25 oktober 2019 beoordeeld

Heerlijk kan je hier eten. Menu gedaan met verschillende soorten vlees en sausjes. Leuk detail..... geen bestek! Je "moet" hier met je handen eten om het echte Afrikaans te beleven. De bediening is top en erg aardige mensen die de tijd voor je nemen en uitleggen wat je eet. En wat is dan lekkerder om het eten te combineren met een Afrikaans biertje uit een bierschaal? Een echte aanrader om hier te eten.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Safari bekeken, bekeken ook

Veenendaal, Utrecht Province

In Safari geweest? Deel je ervaringen!