“Heerlijk gegeten!”

vr 24/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 72 Restaurants in Veenendaal
19 augustus 2021 beoordeeld

Vriendelijk ontvangst, gezellig personeel, uitstekend eten. Komen niet uit de buurt, anders zouden we hier zeker vaker komen. Perfect!

Datum van bezoek: augustus 2021

16 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Het eten was fantastisch en goede combinatie met de wijn , goede personeel! Top restaurant! Aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2021
11 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en modern restaurant
Attent personeel en eigenaar
Leuke foto en plek aan de rand van het centrum van Veenendaal
Uitgebreide menukaart
Goede gerechten met goede kwaliteit producten
Kortom heerlijk gegeten in een mooi restaurant met fijne bediening.

Datum van bezoek: juni 2021
4 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed gegeten bij deze Griek. Een goede kleine, overzichtelijke kaart. Eten was prima. Bediening vriendelijk. Het was vanavond rustig. Zaten boven. Een fijne ruimte. Netjes en schoon.
Een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2021
7 maart 2021 beoordeeld

Eten afgehaald vanwege corona. In de zaak werd ik vriendelijk ontvangen en zelfs geholpen met het eten in de auto zetten (we hadden een vrij grote bestelling). Thuis was iedereen verrast. Goed formaat porties en het smaakte heerlijk. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2021

Reizigers die OMEGA Grieks Mediterraans bekeken, bekeken ook

Veenendaal, Utrecht Province

In OMEGA Grieks Mediterraans geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.