“Prima bediening ”

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 6 van 21 Restaurants in De Bilt
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts op deze locatie terecht gekomen. Super vriendelijke en attente bediening. Heerlijke kip saté gegeten, super service van personeel. Zeker aan te raden.

Datum van bezoek: augustus 2020

3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere nieuwe kaart. Veel variatie, ook vegetarisch. Bij de koffie heerlijke choco-lolly. Vriendelijk personeel en knusse inrichting.

Datum van bezoek: januari 2020
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een wat uit de hand gelopen fietstocht kregen we flinke trek. Toevallig reden we langs Joos en dat zag er verzorgd uit. Op terras koffie, cola en een uitsmijter genuttigd. Lekker. Allervriendelijkste gastvrouw vulde (op eigen initiatief) in de tussentijd onze bidons bij met water en ijs. Top service.
Voldaan gingen we weer op pad. Prima pitstop!

Datum van bezoek: augustus 2019
4 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst.
Heerlijk broodje Carpaccio en brood met kroket gegeten.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Leuke gelegenheid.

Datum van bezoek: juni 2019
18 april 2019 beoordeeld

Of je nu gewoon op het terras wil zitten of eten, het is helemaal top.
Een vriendelijke bediening. En wil je eten dan is er weer heel wat lezers te kiezen.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Joos bekeken, bekeken ook

De Bilt, Utrecht Province

In Joos geweest? Deel je ervaringen!