107 US$
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com107 US$
Beoordeeld op 17 augustus 2021

Heerlijk vertoeven, vriendelijk personeel en wandelroutes vlakbij. Goed ontbijt en menu's. Goede bedden en ruime kamers! Zwembad met heerlijk warm water, fijn om na een dag fietsen of wandelen, te ontspannen!

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Prima hotel en locatie om naar Utrecht te gaan en heerlijk te fietsen in omgeving. Tevens vlak bij een mooie wandel locatie. Restaurant prima met heerlijk eten. Ontbijt erg goed en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Prachtig hotel met mooie kamers op een toplocatie. Als je uit het hotel gaat, loop je zo een natuurgebied in van 213 ha. Het uitgebreide ontbijt, de uitstekende menukaart met lokale producten, de vriendelijke medewerkers kortom het was helemaal top! Wat ook nog even vermeldt mag worden is dat het een zeer diervriendelijk hotel is. Chapeau!

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Een prachtig ontbijtbuffet waar echt alles aanwezig is ook deca verkrijgbaar . Het zwembad is een bijzondere meerwaarde alleen jammer dat de ramen de kleedhokjes echt vies waren . Voor de rest waren we zeker tevreden

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Wat een top hotel! Er werken servicegerichte hardwerkende medewerkers! Je voelt je meteen welkom.
Inchecken verliep vlot en we kregen een mooie kamer met balkon en gerenoveerde badkamer met regendouche. Kamer was erg schoon, goede bedden en een goedwerkende airco.
Bij het ontbijt buffet was het vaak druk. Wel veel variatie en goede zitplekken, wij hebben heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten.
Tegenover het hotel heb je een prachtig bos waar je kunt wandelen & fietsen.
Op 1 km afstand ligt het centrum van De Bilt.
Complimenten voor de medewerkers, service with a (big) smile!