4 weken geleden beoordeeld

Prima verblijf heerlijk gefietst in de bossen
Mooie hotelkamer fijn dar er airco in de kamer aanwezig was kwam heel goed uit met de warmte .we hebben ondanks de Corona periode een paar hele fijne dagen gehad, de hygiëne was gewaarborgd en er werd voldoende afstand bewaard.

4 weken geleden beoordeeld

Direct bij aankomst wordt je echt als gast ontvangen. Het personeel doet er alles aan om het naar de zin te maken. Kan iets eigenlijk niet, dan zorgen zij ervoor dat het wel kan (uiteraard exclusief corona-maatregelen). Niets moet, alles mag. We zijn er vele malen geweest en zijn nooit teleurgesteld.

Beoordeeld op 29 juni 2020

Vriendelijke en correcte ontvangst. Prima geschikt voor kort verblijf. Goed verzorgd ontbijtbuffet. Mooi terras. Vriendelijke bediening. Goede hotelkamer met ruime douche. Mooie en rustige ligging prima geschikt om omgeving te verkennen.

Beoordeeld op 22 juni 2020

Ga zo door. Niks op aan te merken. Kamer tip top in orde, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Super locatie om met de bus naar Utrecht te gaan. Wij hebben enorm genoten van ons verblijf bij jullie. Gaan we zeker nog eens doen.!

Beoordeeld op 16 juni 2020

Mooi hotel in een prachtige omgeving. Door corona wel even wennen bij bijv het ontbijt. Max 3 personen bij het buffet en bij elke keer dat je loopt handschoentjes aan. Aardig personeel. Schone kamers. Prima fietsen gehuurd.