“Matig.. Zowel eten als bediening”
Beoordeling van Restaurant De Beren Houten

Restaurant De Beren Houten
Geclassificeerd als nr. 24 van 40 Restaurants in Houten
Keukens: Barbecue, Grill
Dineropties: Diner, Lunch
Dineropties: Diner, Lunch
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij de bestelling ging meerdere keren iets mis. Een foutje kan gebeuren maar eerst werd het verkeerde drinken gebracht en daarna werd de vegetarische salade met vlees geserveerd. Nieuwe bestelling duurde lang waardoor we als groep niet gelijktijdig aan het eten waren. Smaak van het eten viel ook tegen. Wel een gezellige entourage maar ik kom hier niet terug

Datum van bezoek: februari 2020

19 januari 2020 beoordeeld

We waren hier bij toeval beland, dat wil zeggen met de AH actie. Er ging van alles mis in de bediening en het serveren.

Excuus werd gegeven.

Groot minpunt, geen spontane koffie aangeboden vanwege alle missers.

Ander minpunt is dat ze alleen flessenwater en geen kraanwater serveren. Niet duurzaam en niet gastvrij

Datum van bezoek: januari 2020
13 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijk ontvangst, vriendelijk personeel, mooi plek om een heerlijk kopje koffie te drinken. Ook lunch en Wintermenu is een optie, niet echt duur

Datum van bezoek: december 2019
13 oktober 2019 beoordeeld

Bij De Beren in Houten hebben wij de lunch genoten. Medewerkers zijn hier vriendelijk in het mooie restaurant. Wij hebben het lunchplankje besteld. Het lunchplankje bestond in ons geval uit koffie, soep, salade, 3 dikke sneden brood een een kroket. Er zijn verschillende samenstellingen mogelijk. Alles is van goede kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2019
30 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn op maandag gegaan, onbeperkt spareribs eten. De spareribs waren goed gaar, waardoor ze goed van het botje af vielen! Verschillende smaken als keuze, echter wel weinig smaak van honing en kruidenboter! Pikant is niet echt pikant. Ook jammer dat er niet standart knoflook bij zit. Verder bediening TOP, snel attent en vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Restaurant De Beren Houten bekeken, bekeken ook

Houten, Utrecht Province

In Restaurant De Beren Houten geweest? Deel je ervaringen!