“Een heerlijke kip precies”
Beoordeling van Bij Teus

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke kip precies goed gaar! lekker sappig! en mooi warm! in barre tijden! hulde! hulde! dank en in betere tijden komen we snel eten!

Datum van bezoek: maart 2020

21 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 4 gangen menu gegeten met veel smaak sensaties.
Eten bij Theus is altijd weer een beleving.

Datum van bezoek: februari 2020
4 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer hier bij Bij Teus en ik moet zeggen dat dit wederom top is. Prima attente ontvangst, dan lekker in de lounge starten met een drankje, mijn tafelgenoten komen binnen, dan naar de tafel. Mooie ruime en hoge ingerichte ruimte. In beginsel heb je niet door hoe groot het is, met mooie vide en grote tafel voor groot gezelschap. Hier kan je alleen een verrassingsmenu eten van drie tot en met zeven gangen. We gaan voor vier gangen. Wat ik persoonlijk mooi vind aan deze gerechten zijn de mooie smaken die bij elkaar komen in de gerechten. Echt top. Personeel is ook op niveau en zijn kundig. Nee, het is geen straf om Bij Teus te zijn.

Datum van bezoek: februari 2020
22 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was zout, vis te gaar en vervolgens lag iets er taais bij het gerecht, gerechten met veel ingrediënten in woord maar niet verfijnd. Bediening gaf het gevoel alsof je blij mocht zijn daar te mogen eten. Bij het afruimen ging men tussen communicerende mensen instaan. Onvoldoende letten op lege glazen, frisdrank onvoldoende gekoeld, bij het dessert vroeg een van de gasten of het iets van chocolade was of mousse. We kregen als antwoord "wat denkt u zelf als u kijkt naar de andere gerechten?"

Wat ik ook zeer gek vond is dat ik per gang niet alles op had maar niemand die vroeg of het wel/niet gesmaakt had.

Tip: bedienend personeel hospilality instructie geven en gerechten meer in balans brengen qua smaken en textuur.

Datum van bezoek: december 2019
1 december 2019 beoordeeld

Wat een leuk, gezellig en kwalitatief goed restaurant. Schitterende entourage en heel sfeervol. Bediening heel goed en vakkundige uitleg van de gerechten.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Bij Teus bekeken, bekeken ook

Houten, Utrecht Province
Houten, Utrecht Province

In Bij Teus geweest? Deel je ervaringen!