“Wat kan uit eten gaan een feest zijn.”
Beoordeling van Etablissement 1880

Etablissement 1880
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Groede
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld

Bij aankomst werden wij welkom geheten,onze jassen aangenomen en naar de tafel begeleid waar wij(groep van 13 personen)de avond gingen doorbrengen.Nadat wij allen ons plekje hadden bezet werd ons uitgelegd wat wij konden verwachten.Tijdens de avond vielen wij van de ene culinaire verrassing in de andere.Er wordt in dit restaurant veel gewerkt met streekprodukten.Ik kan mij niet herinneren dat er in onze groep iemand iets niet lekker vond.Het was ook een avondvullend programma.Om 19.00 uur aan tafel en om 23.30 terug inde jas,met het gevoel DAT MOETEN WE NOG MAAR EENS DOEN.

Datum van bezoek: maart 2020

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren op zondagmiddag te gast in dit schitterende restaurant met een uitstekende keuken. Je kunt je er laten verrassen met een twee-drie of viergangenmenu. De bijpassende wijnen zijn goed gekozen en een BOB arrangement zijn mogelijk. De bediening is correct en niet stijf. Dit restaurant is een aanrader en wij komen er zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2020
8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi ingericht restaurant waar je ver genoeg van elkaar zit. De bediening is uitmuntend, heel vriendelijk en duidelijk. Mijn vrouw had haar ring laten liggen aan het toilet en ze zijn deze discreet komen brengen aan tafel, nogmaals bedankt hiervoor. De gerechten zijn mooi gepresenteerd en echt lekker, topkwaliteit. Ook de aangepaste wijnen zijn goed gekozen en worden in mooie glazen geserveerd. Een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
13 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht hier op vrijdagavond gedineerd. Men deelt enkel hoofdschotel mee , keuze tussen vis en vlees menu. Geweldige skreiwangetjes als voorgerecht . Zeebaars met langoustine prima. En lekkere aangepaste wijnen. Kwaliteit prijs prima. Beste in de omgeving. We waren meer tevreden hier dan bij pure c! Zowel wat kwaliteit van het eten als van de bediening. Aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
16 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader. Mooie ambiance. Veel ruimte om je heen.
Gerechten zowel qua smaak als presentatie buitengewoon prettig. Dit in combinatie met de uiterst vriendelijke bediening maakt het geheel een feestje.
Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Etablissement 1880 bekeken, bekeken ook

In Etablissement 1880 geweest? Deel je ervaringen!