“Mag ik 6/5 geven?”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren op zondagmiddag te gast in dit schitterende restaurant met een uitstekende keuken. Je kunt je er laten verrassen met een twee-drie of viergangenmenu. De bijpassende wijnen zijn goed gekozen en een BOB arrangement zijn mogelijk. De bediening is correct en niet stijf. Dit restaurant is een aanrader en wij komen er zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2020

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi ingericht restaurant waar je ver genoeg van elkaar zit. De bediening is uitmuntend, heel vriendelijk en duidelijk. Mijn vrouw had haar ring laten liggen aan het toilet en ze zijn deze discreet komen brengen aan tafel, nogmaals bedankt hiervoor. De gerechten zijn mooi gepresenteerd en echt lekker, topkwaliteit. Ook de aangepaste wijnen zijn goed gekozen en worden in mooie glazen geserveerd. Een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
13 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht hier op vrijdagavond gedineerd. Men deelt enkel hoofdschotel mee , keuze tussen vis en vlees menu. Geweldige skreiwangetjes als voorgerecht . Zeebaars met langoustine prima. En lekkere aangepaste wijnen. Kwaliteit prijs prima. Beste in de omgeving. We waren meer tevreden hier dan bij pure c! Zowel wat kwaliteit van het eten als van de bediening. Aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
16 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader. Mooie ambiance. Veel ruimte om je heen.
Gerechten zowel qua smaak als presentatie buitengewoon prettig. Dit in combinatie met de uiterst vriendelijke bediening maakt het geheel een feestje.
Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: januari 2020
25 december 2019 beoordeeld

Restaurant heeft een zeer aangename sfeer, plezierige bediening en gelegen aan pittoresk dorpspleintje. Het eten is heel bijzonder, evenals de presentatie en smaakt verrukkelijk. De service vriendelijk en attent. Zeker een adres om nog eens te bezoeken en aan te bevelen.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Etablissement 1880 bekeken, bekeken ook

In Etablissement 1880 geweest? Deel je ervaringen!