Beoordeeld op 22 september 2020

zoals de titel al aangeeft is het een mooi en gezellig ingericht hotel, vriendelijk personeel.
de kamer was zeer ruim en en heeft een prachtige ruime badkamer met toilet, een ruime douche cabine, een wastafel en een ligbad. ook heeft de amer een balkon met een zitje (voor zon vraag dan een kamer op de zonzijde)

Datum van verblijf: september 2020
Emiel Graas, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2020

Hartelijk dank voor uw verblijf en wat een mooie beoordeling, vijf sterren!!!!
Graag tot de volgende keer!

Beoordeeld op 20 september 2020

Gisteren een waardeloze service mogen ervaren tijdens onze tussenstop op weg naar huis. Bestelling van de drankjes niet goed opgenomen met als gevolg een narrige bediening toen we dat aangaven. Bier was lauw alsmede de reguliere koffie en cappuccino. Vond het ook een aanfluiting van het personeel dat nadat we de drankjes betaald hadden aan de bar nog even aangesproken werden bij de uitgang of we wel betaald hadden. Al met al een waardeloze ervaring. Dit is zeker niet Van der Valk waardig.

Datum van verblijf: september 2020
Van der Valk Hotel Sassenheim, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2020

Beste meneer/mevrouw 459emanuelr,

Wat vervelend om te lezen dat uw tussenstop in ons restaurant zo is tegengevallen. Helemaal omdat we juist in deze moeilijke tijd erg blij zijn met uw bezoek én omdat we er altijd naar streven dat onze gasten zich gelukkig en speciaal voelen. Wij betreuren het dan ook enorm dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u niet met een glimlach bent vertrokken. Zo trots als we zijn op onze lovende reviews, zo serieus nemen we ook uw negatieve ervaring en we leren dan ook graag van dit incident. We nemen uw ervaring dan ook zeker mee in het teamoverleg. Hopelijk mogen we dan van u in de toekomst een herkansing krijgen, zodat we u alsnog positief kunnen verrassen. Excuses voor het ongemak en voor nu een heel mooi weekend gewenst!

Met gastvrije groet,
Melanie Lammers | Commercieel Manager

Beoordeeld op 19 september 2020

Heel mooi hotel, vriendelijke bediening, goede service. Geweldig ontbijt.
Ligt erg centraal wil je naar de kust of een grote stad kan dat.
Heerlijke bedden, ook al lig je dicht aan de autobaan hier geen last van gehad.

Datum van verblijf: september 2020
Van der Valk Hotel Sassenheim, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2020

Beste heer/mevrouw Havenith,

Hartelijk dank voor uw tijd om deze mooie recensie te schrijven.
Goed om te lezen dat alles naar wens is geweest en u een fijn verblijf heeft gehad!

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Madelon Vlaming
Front Office

Beoordeeld op 17 september 2020 via mobiele applicatie

Geweldig hotel.
Suopervriendelijk personeel,Mooie ruime kamers,Heerlijk ontbijt.
Overal kort bij in de buurt.
Leiden,Zandvoort,Haarlem,Noordwijk,Katwijk.Scheveningen.
Maar vooral willen wij Glenn bedanken .
Ik was zo dom geweest om de kluis niet leeg te maken.
Daar kwam ik pas achter om 21.30 op Weg naar huis.
Hadden n.l. nog dagje Zandvoort gedaan.
Een vriendelijke jongen nam de telefoon op en zei we gaan.nu meteen kijken.
Deze kamer is n.l. nog niet ingecheckt.
Mijn hart ging te keer, er zat n.l. best veel in qua sieraden i.pad.
Na kwartier belde hij terug en zei we hebben alles eruit gehaald en sturen het naar u op.geweldige service.
Ik was zo blij.
Nogmaals bedankt Glenn en de rest van het taem.
Ook in de Suschi bar daar werkt Grace.
Geweldige meid.
Alom een aanrader.....

Beste heer /mevrouw,

Hartelijk dank voor uw tijd om deze positieve recensie te schrijven!
Wat goed om te lezen dat uw spullen gevonden zijn en weer zijn terug gestuurd!
Wij gaan dit doorgeven aan onze collega's!

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Madelon Vlaming
Front Office

Beoordeeld op 15 september 2020

Ff kort eruit tijdens deze beperkte tijden. Aankomst goed, mooie kamer, geen balkon (jammer) Lekker geluncht en diner in het hotel.
Wandelen in Noordwijk drama door rugklachten. Dit is tevens de bottleneck voor een langer verblijf. Om 5:30 uur weer vertrokken, bedden te zacht, 2e nacht maar weer thuis geslapen.