Beoordeeld op 16 maart 2020

Wij zijn een weekendje van der valk in sassenheim geweest en we hebben echt genoten! Heerlijk ontbijt en lunch, en live cooking was ook heel gezellig. En de kamers waren uitstekend schoon. Wij komen zeker nog een keer terug!

Beoordeeld op 14 maart 2020

Prima hotel, vriendelijk personeel. We werden goed geholpen. In de bar en het restaurant ook goed verzorgd vriendelijk personeel.
De badkamer was vies de was tafel en de douchkabine het dekbed zat vol gaten. dit viel ons erg tegen.

Datum van verblijf: maart 2020
Van der Valk Hotel Sassenheim, General Manager van Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Geachte tjitske2020,

Hartelijk dank voor uw verblijf en uw beoordeling.

Wat vervelend om te lezen, onze oprechte excuses.
Wij hebben u een bericht gestuurd naar uw e-mail zodat wij dit direct met u kunnen oplossen.

Glenn Satyanegara
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 14 maart 2020

Een heel erg mooi en gastvrij hotel!
Zelfs de goedkoopste kamer is erg mooi!
Het personeel is allemaal heel aardig en behulpzaam!
En het eten is heerlijk! Vooral de sushi die live gemaakt word is een aanrader!!

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 maart 2020

Super mooi hotel op een geweldige locatie.
Mooie grote kamer met ruime douche. Mooie sauna en fitness ruimte aanwezig.
Heel gezellig casino aangrenzend.
Het ontbijt was heerlijk en voor ieder wat wils.
Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 9 maart 2020

gastvrij hotel, gezellige inrichting. waterdruk tijdens het douchen kon beter. Voldoet verder aan de verwachtingen. Vele bezienswaardigheden in de omgeving. Gewoon een gezellig hotel met gastvrij personeel.