“Gezellige en goede lunchroom”
Beoordeling van Palkinto

Palkinto
Geclassificeerd als nr. 41 van 57 Restaurants in Voorburg
Beschrijving: Palkinto is een hippe, gezellige lunchroom in Voorburg waarbij kwaliteit, genieten en een relaxte sfeer hoog in het vaandel staan. Palkinto is de plek waar je elkaar ontmoet, waar ruimte is voor geduld met uitstekende koffie, taart, lunch en borrel.
18 maart 2020 beoordeeld

We hebben al verschillende keren bij Palkinto geluncht en koffie gedronken. Daar hebben we van genoten. De medewerkers stralen plezier uit en ijn heel gastvrij.

Datum van bezoek: maart 2020

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch, alles vers bereid, veel gezonde opties, vriendelijk personeel, echt een aanrader!!!!

Datum van bezoek: februari 2020
Moniquevdmarel, Eigenaar van Palkinto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Bedankt voor al deze complimenten. We zijn helemaal trots! Tot snel!

28 februari 2020 beoordeeld

Sfeervol restaurant waar mensen werken met een afstand tot de arbeidsmarkt. Ik vind dit een mooi concept! Persoonlijk vond ik de prijs-kwaliteitverhouding van het eten matig. De sandwiches waren klein en niet rijkelijk belegd. Hierdoor was een sandwich helaas niet voldoende is als lunch. De sandwich kip was zelfs teleurstellend qua smaak. Jammer, want het is wel een leuke lunchtent.

Datum van bezoek: januari 2020
30 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele mooie, smaakvol ingerichte zaak. Hier werken mensen met ‘een afstand tot de arbeidsmarkt’. Als je dat niet weet zet je wellicht wat vraagtekens bij de bediening. Maar met dat in je achterhoofd is dit een uitstekende lunch locatie. De gerechten zijn leuk met voldoende gevarieerde kaart. De broodjes zijn fors van formaat en rijkelijk belegd. Prima! Ben hier inmiddels meerdere keren geweest. Zou dit aanbevelen.

Datum van bezoek: december 2019
Moniquevdmarel, Eigenaar van Palkinto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2019

Wat een mooie review zo’n laatste dag van 2019! Bedankt en tot snel in 2020! Grts, team Palkinto

14 november 2019 beoordeeld

Hele goede bediening, lekkere koffie, lekkere lunch, lekkere borrels, één woord Super!
een gezellig sfeertje. Geen zon betekent kaarsjes!!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Palkinto bekeken, bekeken ook

Voorburg, Zuid-Holland

In Palkinto geweest? Deel je ervaringen!