“Zeer goed”

Gouden Wok Chinees Japans Restaurant De
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Hazerswoude Dorp
Beschrijving: U kunt bij De Gouden Wok, Aziatisch en Japans specialiteiten restaurant, terecht voor: Diner, Conferenties, Recepties, Feesten en Catering. Er is een ruime parkeer gelegenheid. Een ieder die in zuid-oost Azië is geweest weet vast wel de eetkraampjes te herinneren die zo kenmerkend zijn voor dit deel van de wereld. De typische sfeer, het drukke geroezemoes, het gekletter van de woks door de kok en de geuren van de overheerlijke gerechten en exotische specerijen die de gasten van verre doen aantrekken. Bij deze eetkraampjes worden alle ingrediënten uitgestald en de gasten hebben naast een ruime keuze uit vele soorten vis, vlees en groenten ook nog eens de mogelijkheid om dezen zelf te beoordelen op versheid en kwaliteit, voordat het genuttigd wordt. Maak kennis met deze originele manier van Aziatisch eten. Maak kennis met "De Gouden Wok".
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak, vriendelijke eigenaar en ruim assortiment. Gratis parkeren voor de deur. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Alles vers en constant aangevuld. Restaurant is netjes en schoon evenals de toiletten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2021

11 juli 2021 beoordeeld

Vanmiddag gereserveerd tafel voor twee bij het raam. Bewust erbij aangegeven niet op een bank te willen zitten. Wij kwamen aan bij het restaurant en kregen te horen dat we een tafeltje kregen op een bank en zeker niet bij het raam. Ook hadden we aangegeven niet bij de kindehoek te willen en daar werden we juist neergezet.
Dit is nu de tweede keer dat dit gebeurt en we hebben besloten naar huis te gaan. Helaas dat dit restaurant dus geen rekening houd met de wensen van de klant. Jammer omdat dit wel telefonisch toegezegd was. Dus waren we helemaal voor niet daarheen gereden. Voor ons dus geen vervolg meer in dit restaurant.

Datum van bezoek: juli 2021
29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten op eerste Kerstdag met de (klein)kinderen. Heel lekker, gevarieerd , gezellig en vriendelijk personeel. Komen binnenkort beslist terug.

Datum van bezoek: december 2019
Degoudenwok, Eigenaar van Gouden Wok Chinees Japans Restaurant De, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Hee hbheier2,

Dankjewel voor je fijne woorden over ons restaurant.
Goed om te lezen dat alles naar wens was.

We kijken uit naar je volgende bezoek.
Groetjes,
De Gouden Wok

8 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en zoveel te kiezen. Dessertbuffet is ook prima!
Alles zag er keurig netjes uit en er stond genoeg personeel om te kijken wat evt aangevuld moest worden.
Voor dit bedrag onbeperkt kunnen eten en drinken in weekend is uitzonderlijk, komen zeker terug!

Datum van bezoek: november 2019
Degoudenwok, Eigenaar van Gouden Wok Chinees Japans Restaurant De, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Beste Kyrap!

Dankjewel voor je fijne recensie.
We hopen jullie snel weer te zien bij ons in het restaurant.

Team de Gouden Wok

6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte kwaliteit van het eten. Vind het er niet schoon en hygiënisch. Het is niet sfeervol en gezellig.

Datum van bezoek: september 2019

Beste Susan,

Bedankt voor jouw recensie op TripAdvisor.
Wij betreuren het om te lezen dat je ervaring bij ons in het restaurant niet positief was.
Wij willen wel graag voorop stellen dat hygiene een belangrijke pijler is in het restaurant.

Wij willen je bedanken voor de moeite om deze recensie te schrijven en hopen je desondanks nogmaals te mogen ontvangen in ons restaurant.

Team de Gouden Wok

Reizigers die Gouden Wok Chinees Japans Restaurant De bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Schiedam, Zuid-Holland

In Gouden Wok Chinees Japans Restaurant De geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.