Corné v

Heerlijk weekendje weg!

4,0 van 5 bollen10 jul 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Uitstekend hotel met gunstige ligging t.o.v de Eifel en Moezel. Prima prijs kwaliteit verhouding. We hebben hier 2 nachten verbleven , lekker gegeten, en ontspannen van de omgeving genoten.
De kamers zijn schoon en het hotel ligt in een rustig dorp op loopafstand van 2 vulkaan meren waarbij zich in het Pulvermaar ook een zwembad bevindt.
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
Restaurant
11.3 km van Landhotel Gillenfelder Hof
Meer hotels in Gillenfeld bekijken
Beoordeeld op 10 juli 2022 via mobiele applicatie

Één warm welkom bij aankomst. Mooie en ruime kamers in een klein dorpje waar je s'avonds met je raam volledig open rustig en goed kan slapen. Lekker eten en frisse pintjes. Ideaal voor mensen de van de natuur willen genieten. Ontbijt is meer dan ok. En dit alles aan een goede prijs. Eigenaars gaan in spontaan overleg met de klanten. En klanten spreken elkaar aan. Heel sociaal.

Kamertip: Gelukkig geen nachtleven met nachtlawaai in dit dorpje. Rust en zuivere lucht.
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 5 oktober 2020 via mobiele applicatie

Met 2 vrienden op de motor een weekend naar de Vulkaan Eifel. Dit keer hier terecht gekomen. Een niet te vriendelijk welkom doe de receptionist. Dit wordt ruimschoots door de vrouw des huizes. De kamers waren prima en het sanitair goed. Het eten was erg goed en de wijn van onze keuze ook. Niet alles liep even goed. Maar voor deze plek en omgeving komen we echt terug.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 25 juli 2020

Na een lange ontspannende wandeling langs glooiende akkers, woudranden, en betoverende vulkaanmeren, belandden we moe en hongerig op het rustige restaurant-terras van Landhotel Gillenfelder Hof. We hebben zeer smakelijk gegeten. Heel fijne en eerlijke keuken, vlees en vis van uitstekende kwaliteit overgoten met lekkere saus. Authentieke smaken. En pittige frisse landwijnen. Uitstekende en snelle bediening, en een vriendelijke praatgrage Landwirt, een echte filosoof. Zijn vrouw is een uitstekende kokkin. Danku voor uw gastvrijheid.

Kamertip: Rust gegarandeerd
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 8 januari 2020

Zeer aangenaam verblijf met oudjaar. De kamers zijn ruim en proper. Het ontbijt ruim voldoende en lekker. Het hotel is wel niet geschikt voor rolstoelgebruikers door de vele niveauverschillen. Niet het ganse hotel was beschikbaar, gezien de tijd van het jaar.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam verblijf. Onthaal en bediening zeer vriendelijk. Het restaurant klassiek lekker Duits eten. De kamer zeer ruim, proper en nieuw met frisse kleuren. De badkamer proper maar ouderwets met douche met gordijn (enige minpunt). Wij hebben ook genoten van een stoombad en een goede hete sauna in het welness gedeelte.
Het ontbijt zeer lekker.
Fijn verblijf gehad.