Beoordeeld op 21 juni 2020 via mobiele applicatie

Al vaker overnacht in dit hotel. Vriendelijke mensen. De kamers zijn heel schoon en netjes. Er is ook een restaurant waar je heerlijk kan eten voor redelijke prijzen. Het ontbijt is ook heerlijk. Wat fijn is, is dat het vlakbij de snelweg ligt in een rustig dorpje. Dus als je op doorreis bent naar bijv. Oostenrijk of Italië is het hier prima overnachten.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 13 februari 2020

Rondom Hotel/Gasthof voldoende parkeerruimte. Ik had een kamer in het Gästehaus achter het hotel. Alles ruim en keurig ingericht. Meer dan een voldoende. Internet-ontvangst is uitstekend. Restaurant prima. Geen overdreven luxe, maar prima menukaart met volop keuze en goede gerechten. Bediening vriendelijk en vlot. Bedden in de kamer zijn uitstekend. Ontbijt is goed te noemen. Veel keuze en ook prima bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ik kom hier zeker weer terug.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 maart 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk Zuid-Duits gasthof. Zoals je verwacht te krijgen in Beieren.

Suites zijn ruim en het sanitair is zeer schoon. Ondanks dat de kamers enigszins gedateerd zijn, is het comfort uitstekend.

Het restaurant is ook zeer in orde. Het eten is vers en smaakvol. Ook het ontbijt is goed bedeeld en zeer goed in orde.

Wij komen zeker terug met de familie!!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Op zich een prima hotel met super vriendelijk personeel. Het eten is goed maar het restaurant is ronduit ongezellig. Fel licht, matig meubilair en geen muziek. Geen vertier in de avond omdat een bar ontbreekt. De kamers zijn ruim maar de bedden zijn te hard voor een goede nachtrust.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018

dit hotel is een prima doorreishotel , daar het net naast de snelweg ligt. Wel vriendelijk personeel , wat niet van de patron kan gezegd worden . Dus ideaal voor een nacht en weer te vertrekken. Het eten was wel lekker en werd er ook vlug gebracht

Datum van verblijf: juli 2018