Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie piste, weinig drukte

Hoewel dexparkeerplaats, geschikt voor 600 auto's vol stond, was het op de piste niet druk. Met ... meer lezen

5 dagen geleden beoordeeld
JasperHovenga
via mobiele applicatie
Leuk klein skigebied!

Leuk skigebied! Kleiner dan Winterberg, maar daardoor ook minder druk. Toch kon iedereen genieten ... meer lezen

Beoordeeld op 17 augustus 2018
vanessagO4162MB
Bilzen, België
via mobiele applicatie
Lees alle 12 beoordelingen

Beoordeeld op 28 februari 2016

Vorig jaar waren we hier voor het eerst; een prima oefenweitje op amper 3 uur rijden vanaf huis. Aanbevelenswaardig voor gezinnen met kleine kinderen maar ook voor beginnende skiërs.
In de buurt zijn diverse particulieren die een (deel van een) woning aanbieden en daarmee is het dan een extra betaalbare mogelijkheid om dicht bij huis tóch nog een beetje wintervakantie te hebben.

Datum van activiteit: februari 2016
Beoordeeld op 9 januari 2015 via mobiele applicatie

....tenminste, als je net als ons houdt van blauwe pistes en tevreden bent met 10-15 (relatief korte) afdalingen per dag. Wij vonden het prima! Avond skiën behoort ook tot de mogelijkheden, wij waren een half uur voor het einde bijna helemaal alleen op de piste. Zelfs op 3 en 4 januari geen wachtrijen! Horeca is misschien iets minder van kwaliteit en daar wel wachttijden. Kost allemaal 'niets'. Voor een (lang) weekend is het perfect (zeker voor ons, want slechts twee uur rijden), als je een week gaat is het wel beperkt allemaal. Maar veeeeel minder druk iig dan in het ongezellige Winterberg! Bezoek zeker ook even de hut bovenaan de piste!

Beoordeeld op 4 augustus 2014 via mobiele applicatie

Gezellig, schoon pension met aandacht voor de gast. De eigenaren een vriendelijk jong stel die de gast verrast met een leuke avondwandeling door het bos en aan het met elkaar eind van de wandeling een broodje bakken in het vuur met een lekker drankje erbij.
Ook in de naaste omgeving is veel te zien en te doen.een plek om terug te komen.

Beoordeeld op 26 februari 2013

In Hunau kun je prima skien vlak bij Nederland. De afdaling meet 1,3 kilometer. je parkeert je auto gratis direct aan de skipiste en huurt skis bij de firma Alberts vlak bij de lift voor aanvaardbare prijzen. Ook de skipassen zijn redelijk geprijsd. Voor een aanvaardbaar bedrag un je een heledag skien. Voor ervaren skieers is een dag ook wel genoeg. Dan vermaak je je uitstekend maar heb je wel alle variaties een aantal malen gehad. Er is beneden een restaurant dat op topdagen erg druk is maar wel een goede prijskwaliteitsverhouding biedt, zeker vergeleken zij andere pisterestaurants.De Wachshutte boven aan de berg is erg klein maar ook erg gezellig. Je drinkt er Gluhwein, bier of koffie of chcolademelk in diverse poedervariaties. Een aanrader voor een weekendje skien.

Datum van activiteit: februari 2013
Beoordeeld op 17 februari 2013 via mobiele applicatie

Voor familie een leuke piste. Niet te moeilijk. Gemoedelijke sfeer. Geen lange wachttijden. Biertent daar wordt gerookt !