Marnix D
Oost-Vlaanderen, België

Aan de eigenaars van het hotel én het personeel: doe zo verder !

Beoordeling van Landhotel Kallbach
4,0 van 5 bollen26 nov 2023 beoordeeld
Er zijn toch nog hotels waar de gast welkom is en waar men eer uit het werk wil halen. Mooi en rustig gelegen. Vriendelijk correct onthaal. We verbleven in de landhuis suite. Zeer ruime en mooie suite, apart toilet. Uitermate netjes en goed onderhouden. Sauna tas stond klaar op de suite. Badjas, slippers, handdoek… Bezoekje aan sauna en zwembad is een aanrader. Allemaal weer zeer netjes. Het restaurant en tevens ontbijtruimte is aangenomen vertoeven. De kerstsfeer was ruimschoots aanwezig. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Niks is blijkbaar teveel gevraagd. Het diner was echt wel lekker. Zelf heb ik het wildstoofpotje en de ossenwangen gegeten. Zéér lekker, mooie portie… Dit Hotel is een aanrader…
Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
    0.2 km van Landhotel Kallbach
    • eDreams
    • Priceline
    • Agoda.com
    0.1 km van Landhotel Kallbach
    Restaurant
    Bed en deur naar kleerkast
    13.1 km van Landhotel Kallbach
    Deluxe Doppelzimmer
    9.7 km van Landhotel Kallbach
    Meer hotels in Huertgenwald bekijken
    Beoordeeld op 2 november 2023

Heel vriendelijke ontvangst en uitermate vriendelijk personeel. Mooie en propere kamers, uitstekend bed. Wellness en zwembad mooi uitgebouwd.parkeermogelijkheden meer dan voldoende. Eten a la carte uitmuntend, het voorgesteld 4 gangen menu vonden wij persoonlijk minder. Zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Eten a la carte heel smakelijk
    Beoordeeld op 14 oktober 2023 via mobiele applicatie

Wij hadden een arrangement met 2 x ontbijtbuffet en 2 x avondeten (4 gangen).
    Het avondeten was zeer eenvoudig. Zo was er de eerste avond : sla met heel weinig kip, een extra mini soepje uit een borrelglas, een kip- of een vleesburger tussen een broodje met frieten uit de diepvries, een vieze cheesecake.
    Tweede avond : kleine carpaccio, terug een mini soep, keuze uit vis-, vlees- of vegetarisch gerecht, zonder al te veel moeite of tijd in de gerechten te hebben gestoken, daarna appelstrudel uit een pak.
    Veel geld betaald voor het arrangement voor zeer eenvoudig eten. Niet 4 sterren waardig.

Kamertip: Denk eerst na vooraleer te boeken
    Beoordeeld op 14 oktober 2023 via mobiele applicatie

Als Tesla rijder bij de reservering gemeld dat we wilden laden aan de Tesla destination charger. Geen verder antwoord of bericht gekregen van het hotel. Bij aankomst stond er een melding aan de lader dat er 35 euro diende betaald te worden om te laden.
    Onmiddellijk hebben wij inlichtingen gaan inwinnen bij het personeel. De man in kwestie vertelde ons dat wij gasten waren
    jn het hotel en we NIET dienden te betalen om de Tesla te laden.
    Bij ons vertrek werd ons wel 35 euro aangerekend. De man achter de balie was voor geen rede vatbaar en zei dat het personeel ons verkeerd had ingelicht en dat het laden niet gratis was. NIET CORRECT EN ZEKER NIET KLANTVRIENDELIJK EN ZEKER NIET COLLEGIAAL!!!!!!!
    GEEN AANRADER, tenzij je van oplichters houdt.

Kamertip: Niet boeken. Er zijn nog mooie hotels in het dorpje en een pak goedkoper.
    Beoordeeld op 12 september 2022

Kwaliteit van het hotel is meer dan prima, schoon, ruim, netjes.
    Medewerkers zijn bijzonder aardig.
    Zwemfaciliteit en sauna zijn ook fijn.

Ligging is perfect, midden in de natuur, je ziet veel mountainbikers en kunt er prima uren wandelen zonder iemand tegen te komen.
    Als verbeterpunten zou ik willen noemen dat het eten er niet goed was.
    Beide menu's en soep waren veel te zout en daarmee niet smakelijk. Het aan het eind van het dorp gelegen restaurant is zowel veel beter als ook goedkoper.
    De wijnkaart is wel erg goed.
    Ontbijt is soort van ok.

Oplaadpunt elektrische auto was er wel, maar ik kreeg het niet aan de praat, en de persoon die er over ging kwam pas later op de dag.
    Gelukkig is er een prima openbaar oplaadpunt op de t-splitsing in het dorp op 100 meter afstand.

Datum van verblijf: september 2022
    Beoordeeld op 29 juli 2022

Schitterend hotel . zeer vriendelijk personeel en ontvangst . Mooi restaurant met lekker eten en ook het ontbijt is prima .Bar open tot 23 h . Ruime parking en mooie grote kamers . Een topper voor de Eifel te ontdekken .

Datum van verblijf: juli 2022