Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Beoordelingen (1.115)
Beoordelingen filteren
1.115 resultaten
Waardering van reizigers
379
393
197
95
51
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
379
393
197
95
51
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.115 beoordelingen
Beoordeeld op 19 maart 2020

Prima hotel, vriendelijk personeel in het restaurant, kindvriendelijk. Het eten was lekker en er was voldoende keuze. De kamers kunnen wel een grondige opfrisbeurt gebruiken. Rustig gelegen, weg van de grote toeristische stranden. Fijne vakantie gehad.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank sofiem517
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ManagerGX, Customer Experience van Allegro Isora, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Sofie,
Thank you for the praising review you shared following your recent visit to our hotel. We are delighted to read that overall we were able to match your expectations and you enjoyed the quiet location.
In regards to the room, we are sorry that you found certain imperfections resulting from wear and tear. Our staff work hard to keep the facilities in good condition so guests feel comfortable and they will continue strive to assure the rooms are well maintaned .
On the other hand, we're specially pleased to read your and enjoyed our buffet. At Barceló we understand that food and drinks are also important aspects of our guests’ overall experience, this is why our chefs have created a varied assortment of options to please every type of palate.
Many thanks for choosing our hotel for your vacation, we hope you and your loved ones are staying safe at home and to have the opportunity to serve you in the future.
Customer Experience | Barceló Hotel Group

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 maart 2020

Reisperiode februari 2020
“Deze vakantie op het laatste moment geboekt. We waren benieuwd hoe we het vonden omdat de recensies op de verschillende sites zowel positief als negatief waren. Uiteindelijk vonden wij het positief. Elke dag werd alles top onderhouden en schoongemaakt. Het was gezellig druk. Het eten was goed en er was genoeg variatie. Wij hadden een huurauto en konden daardoor de omgeving verkennen. De appartementen zijn wellicht wat oud maar de bedden zijn heel goed en naar mijn idee redelijk nieuw. Laatste twee dagen was het drukker en dan is de sfeer wel wat anders. Vermaak savonds was enigszins wat amateuristisch. Kortom, we hebben een hele fijne vakantie gehad mede door dit hotel.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank CD2020feb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 januari 2020

Het eten was heel smaak loos elke dag bijna het zelfde weinig variatie ook was mijn kamer heel erg vies der zat overal schimmel in mijn bad kamer ik heb gevraagd of ze mijn bed wouden verschonen hebben ze niet gedaan het viel heel erg tegen

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank robinkroeze
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AllegroIsora, Director de Relaciones Públicas van Allegro Isora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2020

Dear robin,

Thank you for your feedback and commenting on your recent experience here at the Allegro Isora, and we are sorry to hear you had a bad experience.

In relation to the incidents regarding the cleaning of your room, we would like to offer our sincere apologies as clearly we were not performing to our usual standards on this occasion.This is very unusual as every room is per standard throroiughly cleaned and then checked by our Housekeeping Supervisors before guests are allowed to check in, for a future occasion, please do not hesitate to contact the réception desk for anything you may need, the team will do its utmost to find an immediate solution for you.

We were also very saddened to read your disappointment with the dining expériences, at Barceló we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday expérience therefore we will make sure to take your comments into account to improve in this aspect of our services.

Hopefully you can give us another chance in the near future so we can prove that we are able to make your stay perfect.

Best regards,

Piera Gigliotti
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 januari 2020

Prima accommodatie met heel vriendelijk personeel. Iets meer afwisseling met het eten is misschien een advies voor de keuken. De kwaliteit is redelijk goed en alles ziet er keurig en goed onderhouden uit.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank mcadenuyl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AllegroIsora, Director de Relaciones Públicas van Allegro Isora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2020

Dear guest,


Thank you for your pleasant comments about our hotel. We feel very happy to hear that we met your expectations and you have enjoyed wonderful holidays in the Allegro Isora hotel.

Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit.

Best regards,

Piera Gigliotti

Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 december 2019

Wij gaan nooit op reis om op hotel te zitten, ook al boeken we all in. Maar als je eten dan nooit warm is, droog en zonder smaak is, dan verpest dat je humeur toch wel even. Je ziet het zo dat dit een hotel op de terugweg is, ook al zijn de foto's op de website prachtig.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank Danny R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AllegroIsora, Director de Relaciones Públicas van Allegro Isora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2019

Dear Danny,

Thank you for taking the time to review our hotel. I am sorry to hear about your less than positive experience among us.

We were very saddened to read your disappointment with the dining expériences, at Barceló we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday expérience therefore we will make sure to take your comments into account to improve in this aspect of our services.

Once again, many thanks for your help to get to know the points where we can still improve the experiences of the ones that come to visit us and we truly hope to have the opportunity to welcome you back on your next visit to Tenerife.

Best regards,

Piera Gigliotti

Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken