Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Beoordelingen (1.115)
Beoordelingen filteren
1.115 resultaten
Waardering van reizigers
379
393
197
95
51
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
379
393
197
95
51
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.115 beoordelingen
Beoordeeld op 3 maart 2020

Reisperiode februari 2020
“Deze vakantie op het laatste moment geboekt. We waren benieuwd hoe we het vonden omdat de recensies op de verschillende sites zowel positief als negatief waren. Uiteindelijk vonden wij het positief. Elke dag werd alles top onderhouden en schoongemaakt. Het was gezellig druk. Het eten was goed en er was genoeg variatie. Wij hadden een huurauto en konden daardoor de omgeving verkennen. De appartementen zijn wellicht wat oud maar de bedden zijn heel goed en naar mijn idee redelijk nieuw. Laatste twee dagen was het drukker en dan is de sfeer wel wat anders. Vermaak savonds was enigszins wat amateuristisch. Kortom, we hebben een hele fijne vakantie gehad mede door dit hotel.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank CD2020feb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 januari 2020

Het eten was heel smaak loos elke dag bijna het zelfde weinig variatie ook was mijn kamer heel erg vies der zat overal schimmel in mijn bad kamer ik heb gevraagd of ze mijn bed wouden verschonen hebben ze niet gedaan het viel heel erg tegen

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank robinkroeze
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AllegroIsora, Director de Relaciones Públicas van Allegro Isora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2020

Dear robin,

Thank you for your feedback and commenting on your recent experience here at the Allegro Isora, and we are sorry to hear you had a bad experience.

In relation to the incidents regarding the cleaning of your room, we would like to offer our sincere apologies as clearly we were not performing to our usual standards on this occasion.This is very unusual as every room is per standard throroiughly cleaned and then checked by our Housekeeping Supervisors before guests are allowed to check in, for a future occasion, please do not hesitate to contact the réception desk for anything you may need, the team will do its utmost to find an immediate solution for you.

We were also very saddened to read your disappointment with the dining expériences, at Barceló we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday expérience therefore we will make sure to take your comments into account to improve in this aspect of our services.

Hopefully you can give us another chance in the near future so we can prove that we are able to make your stay perfect.

Best regards,

Piera Gigliotti
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 januari 2020

Prima accommodatie met heel vriendelijk personeel. Iets meer afwisseling met het eten is misschien een advies voor de keuken. De kwaliteit is redelijk goed en alles ziet er keurig en goed onderhouden uit.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank mcadenuyl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AllegroIsora, Director de Relaciones Públicas van Allegro Isora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2020

Dear guest,


Thank you for your pleasant comments about our hotel. We feel very happy to hear that we met your expectations and you have enjoyed wonderful holidays in the Allegro Isora hotel.

Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit.

Best regards,

Piera Gigliotti

Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 december 2019

Wij gaan nooit op reis om op hotel te zitten, ook al boeken we all in. Maar als je eten dan nooit warm is, droog en zonder smaak is, dan verpest dat je humeur toch wel even. Je ziet het zo dat dit een hotel op de terugweg is, ook al zijn de foto's op de website prachtig.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank Danny R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AllegroIsora, Director de Relaciones Públicas van Allegro Isora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2019

Dear Danny,

Thank you for taking the time to review our hotel. I am sorry to hear about your less than positive experience among us.

We were very saddened to read your disappointment with the dining expériences, at Barceló we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday expérience therefore we will make sure to take your comments into account to improve in this aspect of our services.

Once again, many thanks for your help to get to know the points where we can still improve the experiences of the ones that come to visit us and we truly hope to have the opportunity to welcome you back on your next visit to Tenerife.

Best regards,

Piera Gigliotti

Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 september 2019

Een heel goed hotel. Goede bedden, goed eten en veel keus. Vriendelijk personeel. Hotel ligt helemaal aan de zuidkant van Playa la Arena en het is er erg heuvelachtig. Om naar de winkels of het strand aldaar te gaan (zwart strand) is voor mensen die niet goed ter been zijn wel moeilijker. Taxi standplaats is aan de overkant van het hotel en ook in Playa la Arena en niet duur. Binnen in het hotel is alles goed begaanbaar ondanks de hoogte verschillen binnen het complex.

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank comasali
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AllegroIsora, Director de Relaciones Públicas van Allegro Isora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Dear guest,

Thank you for the time you took out of your day to share your comments regarding your recent stay in our Allegro Isora hotel.

We sincerely regret reading that our location did not meet your expectations although it offers Playa arena all in walking distance or swift car ride, and encourage you for a future occasion to visit our website or to contact our call center from where our agents will be able to offer you a personalized booking guidance and help you select the Barceló hotel that best meets your holiday needs and wishes.

On the other hands, we would like to thank you for your highlight on the comfort of our beds because at Barceló we are fully aware that a basic function in any hotel is to guarantee comfortable and satisfying nights' sleep to our guests, therefore we pay the finest attention when it comes to choosing the mattresses for our beds.

Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.

Best regards,

Piera Gigliotti

Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken