“HET Spaghetti restaurant van de streek ...”
Beoordeling van In de Patattezak

In de Patattezak
Geclassificeerd als nr. 2 van 20 Restaurants in Strombeek-Bever
Keukens: Café
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
4 januari 2018 beoordeeld

Sinds mensenheugenis HET Spaghetti restaurant van de streek, voor jong en oud.
Je kan er enkel spaghetti krijgen, kan er niet reserveren, en het zit er altijd vol. Vaak ook lange wachtrijen voor de deur. Maar aangezien het niet zo lang duurt om een spaghetti op te eten, gaat dit wel goed vooruit.
Je kan ook spaghetti(saus) afhalen om thuis op te eten...
Ik ga er graag, en ben er nog nooit ontgoocheld. For mij de Maxi-Bolo en ene puntje ... :-)

30 december 2017 beoordeeld

Een zeer authentiek ‘bruin café’, met idd de aangekondigde lange wachtrij voor 1800 (en anderhalf uur later nog altijd een file). Hele snelle en vriendelijke bediening. De spagetti was middelmatig, alvast niets speciaals, maar daar was de prijs ook naar.

Ik zou het alleen aanraden aan mensen in de buurt daar, want 20km omrijden vind ik niet de moeite.

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al 25 jaar voor een snelle hap pasta, er is maar 1 minpuntje.. iedereen wil hier zijn en daardoor is het tussen 18 en 21uur razend druk..
Als ik vrienden heb die van ver komen dan gaan we met z’n allen naar daar en telkens ze terugkomen vragen ze om terug naar de Pattatezak te gaan..

28 december 2017 beoordeeld

ga je best goed op tijd want de zaak is super populair ! wij waren daar iets na 18u en we hadden geluk om nog net een plaatsje op de 1e verdieping te vinden. vriendelijke bediening in een leuk kader. genoeg keuze om de dorst te lessen én de spaghetti was ook héél lekker. de maxi porties die we zagen passeren waren ook echt maxi ... kortom, zeker wat prijs / kwaliteit betreft : een aanrader.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard voor een heerlijke bord spaghetti bolognaise met kaas!!!! Uitstekende bediening, vriendelijk personeel, klein minpuntje, soms lange wachtrijen ( omdat het de moeite waard is om aan te schuiven )!!

Reizigers die In de Patattezak bekeken, bekeken ook

Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant
Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant

Wemmel, Vlaams-Brabant

Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In In de Patattezak geweest? Deel je ervaringen!

;