“voor ne rappe spaghetti ...”
Beoordeling van In de Patattezak

In de Patattezak
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Strombeek-Bever
Keukens: Café
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
28 december 2017 beoordeeld

ga je best goed op tijd want de zaak is super populair ! wij waren daar iets na 18u en we hadden geluk om nog net een plaatsje op de 1e verdieping te vinden. vriendelijke bediening in een leuk kader. genoeg keuze om de dorst te lessen én de spaghetti was ook héél lekker. de maxi porties die we zagen passeren waren ook echt maxi ... kortom, zeker wat prijs / kwaliteit betreft : een aanrader.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard voor een heerlijke bord spaghetti bolognaise met kaas!!!! Uitstekende bediening, vriendelijk personeel, klein minpuntje, soms lange wachtrijen ( omdat het de moeite waard is om aan te schuiven )!!

23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wordt niet zomaar de beste spaghetti van België genoemd! Hierdoor moet je wel rekening houden dat het mogelijk is op drukke dagen dat je file moet doen aan de deur. Maar dit gaat altijd heel snel hoor!
Super gezellig ook en natuurlijk kei lekker!

7 november 2017 beoordeeld

Pee Klak - In de Patattezak - is sinds tientallen jaren de referentie voor spaghetti bolognaise. Authentiek interieur, super snelle service en uitstekende pasta voor een klein prijsje

6 november 2017 beoordeeld

lekkere spaghetti die je zeker en vast eens moet proeven, soms wel aanschuiven om een plaatsje te kunnen bemachtigen in deze gezellige bruine kroeg

Reizigers die In de Patattezak bekeken, bekeken ook

Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant

Vilvoorde, Vlaams-Brabant
Wemmel, Vlaams-Brabant

Vilvoorde, Vlaams-Brabant
Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant

In In de Patattezak geweest? Deel je ervaringen!