“Mijn geliefkoosd restaurant.”

't Stoveke
Geclassificeerd als nr. 1 van 22 Restaurants in Strombeek-Bever
Keukens: Belgisch
10 september 2020 beoordeeld

Voor de zoveelste keer naar mijn geliefkoosd restaurant geweest.
De geweldige klasse rijke gastvrouw Petra en Daniel de ongenaakbare super kok verwelkomen U altijd met dezelfde eenvoud in hun naar mijn normen prachtig ingericht restaurant, met zicht op de open keuken. Zeker niet te vergeten bij warm en zonnig weer het zeer mooi overdekt terras.
Het is gewoon een must. Verhouding prijs kwaliteit niet te overtreffen.
Spijtig dat men zolang op voorhand moet reserveren, hetgeen natuurlijk het succes bewijst van deze schitterende zaak.
Tot zeer binnenkort.
Rosa en Tony.

Datum van bezoek: september 2020

24 augustus 2020 beoordeeld

Super lekker, genoten op het terras!! Ook natuurlijk een goede bediening en zeer coronaproof, doe zo verder.

Datum van bezoek: augustus 2020
5 juli 2020 beoordeeld

Al van bij de amuses proef je dat het goed zit : de gerechten zijn stuk voor stuk voltreffers, elk bord is een perfecte harmonie van smaken. De bediening is heel professioneel, echt zoals het hoort. Voor mij ook heel belangrijk (ik ben 1m93) waren de stoelen : daarin zit je echt fantastisch, ik zat zelden zo goed in een restaurant.
Door de coronamaatregelen stonden er plexischermen tussen de verschillende tafels, maar die mogen ook na de coronacrisis gerust blijven staan : ze zorgen voor de nodige privacy en rust.

Datum van bezoek: juli 2020
30 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu we niet ter plaatsen kunnen genieten, hebben we voor het take away concept gekozen. Wat een aanrader. Verzorgd, heerlijk en voorzien van handige instructies. Een luxe beleving aan huis. Echte verwennerij. Hopelijk kunnen jullie ons snel weer ter plaatsen ontvangen.

Datum van bezoek: april 2020
4 december 2019 beoordeeld

Niet goedkoop, maar absoluut waar voor z'n geld! Aangename en zeer vriendelijke verwelkoming door de echtgenote van de chef; prima tafel met zicht op de keuken; uitstekend 5-gangenmenu, bijzonder fraaie kaasschotel i.p.v. het dessert; zeer vlotte en adequate bediening; vriendelijke, aandachtige en aanwezige chef, prima wijnarrangement en ook de mogelijkheid een BOB-wijnarrangement.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die 't Stoveke bekeken, bekeken ook

Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In 't Stoveke geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.