Hoogtepunten uit beoordelingen
Modderig

Leuke wandeling. Hou rekening met het feit dat de omgeving verandert in een “modderpoel” bij ... meer lezen

Beoordeeld op 28 november 2021
garuda26
België
via mobiele applicatie
Een rondje rond de Kemmelberg

Een leuke wandeling rondom de Kemmel, rond de 8 km, prachtige zichten en op tijd en stond een ... meer lezen

Beoordeeld op 9 oktober 2020
TOMTIBAL
Gent, België
Lees alle 25 beoordelingen

Beoordeeld op 21 maart 2019 via mobiele applicatie

We kozen voor een knooppuntwandeling van 5,5km. We namen paadjes die we anders niet zouden nemen. Enkele stevige klimpartijen, mooie bosrijke omgeving.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 15 januari 2019

Paradijs voor wandelaars, pittige wandelingen via knooppunten of bewegwijzerde wandelingen, mooie vergezichten, wijngaarden. Zeer gevarieerd

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 27 december 2018

Een stevige wandeling op en rond de Kemmelberg. De afstand van 7.7km brengt je zowel op de top van de Kemmelberg (mooi uitzicht vanop het Belvédère) als in het gezellige centrum van het dorpje Kemmel.
Leuke activiteit, alleen had het tijdens ons bezoek goed geregend waardoor het traject zeer modderig en glad was.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 25 december 2018

Gevarieerde wandeling op de flanken en top van de Kemmelberg. Je komt ook in het gezellig centrum van het dorpje Kemmel.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 21 november 2018

Kaartje Kemmelwandeling afgehaald bij de toeristische dienst, naast de kerk van Kemmel: 8 km over meestal onverharde wegen, door bos en veld. Veel bergop en bergaf, maar niet echt zwaar. Mooie vergezichten.

Datum van activiteit: november 2018