Priceline
Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 2 juni 2022

verzorgd, eigen parking, verzorgd ontbijt en goede maaltijden die niet te copieus zijn , steeds menu niet a la carte
de wijn is iets te duur en de kamers zijn wel prijzig maar degelijk
aangenaam personeel

Datum van verblijf: augustus 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Bedankt voor jullie verblijf bij ons en de feedback!

Beoordeeld op 19 mei 2022

Eindelijk was het zover ! We konden een arrangement "Paarse Berg" boeken.
Daar aangekomen werden we hartelijk ontvangen en kregen we duidelijke info omtrent ons arrangement.
Na een wandeling in de buurt kozen we om het aperitief op het terras te nemen. Mevrouw verontschuldigde zich onmiddellijk omdat ze ons niet direct kwam helpen. Geen probleem want ondertussen genoten we van het mooie uitzicht!!
We kregen opnieuw een duidelijke uitleg van het vijfgangen menu.
Vanaf het aperitief met weeral lekkere verrassende hapjes tot en met de cheesecake: TOP !! We hadden ook de aangepaste wijnen gekozen en die waren ook heel lekker en verrassend.
' s morgens uitgebreid ontbijt van vers fruit, knapperige broodjes, verse zalm, uitgebreid kaasassortiment, vele theesoorten, vers gemalen koffie, zelf frisgekoelde bubbels !!

Kamers zijn mooi hernieuwd met goede bedden. Een opmerking: balustrade van kamer 104 is wat verouderd maar we vergaten dit want what a view !!

Proficiat aan het ganse team.

We komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: mei 2022
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2022

Dank U wel voor jullie fijne feedback naar aanleiding van jullie verblijf bij ons. De review doet ons deugd! Tot genoegen.

Beoordeeld op 18 mei 2022

vriendelijke ontvangst,vriendelijk personeel,kleine(eco)kamer maar zeer net,prachtig uitzicht,voor ons was dit een 10.aleen jammer dat het restaurant volzet was,maar komen zeker terug om dit uit te proberen

Datum van verblijf: mei 2022

Bedankt voor jullie 5-sterren review. We kunnen als team maar heel blij zijn! Tot nog eens.

Beoordeeld op 4 mei 2022

Zalig hotel, vriendelijke bediening en genoten van het lekkere paarsebergmenu en ontbijt. Nette kamers. Kortom 11 op 10 voor ons. We gaan zeker nog eens terug. Pluspunt : je kan er je ecocheques kwijt!

Datum van verblijf: april 2022
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2022

Dank U wel voor jullie verblijf bij ons. Jullie gaven ons de hoogste review score ooit: 11/10. Bedankt!

Beoordeeld op 23 november 2021 via mobiele applicatie

Met een jaar uitstel door Corona kon ons Heuvelland-weekend dit jaar doorgaan. Mooi en rustgevend hotel met ‘karakter’. Vanuit onze kamer hadden wij een prachtig zicht op de vallei - in de zomer moet dit nog een grotere meerwaarde zijn. Een pluim voor het vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in de zaal. Het 3- en 4-gangenmenu waren mooi gepresenteerd en heel lekker!
Een probleem met de verwarming in de badkamer werd snel opgelost! Zeker een hotel om aan te raden aan onze vrienden en familie!

Datum van verblijf: november 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2021

Dank U wel voor jullie bezoek aan onze Hostellerie. We konden ons geen betere 700-ste review op Trip Advisor toewensen. Tot nog eens!