Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams
Beoordeeld op 4 mei 2022

Zalig hotel, vriendelijke bediening en genoten van het lekkere paarsebergmenu en ontbijt. Nette kamers. Kortom 11 op 10 voor ons. We gaan zeker nog eens terug. Pluspunt : je kan er je ecocheques kwijt!

Datum van verblijf: april 2022
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2022

Dank U wel voor jullie verblijf bij ons. Jullie gaven ons de hoogste review score ooit: 11/10. Bedankt!

Beoordeeld op 23 november 2021 via mobiele applicatie

Met een jaar uitstel door Corona kon ons Heuvelland-weekend dit jaar doorgaan. Mooi en rustgevend hotel met ‘karakter’. Vanuit onze kamer hadden wij een prachtig zicht op de vallei - in de zomer moet dit nog een grotere meerwaarde zijn. Een pluim voor het vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in de zaal. Het 3- en 4-gangenmenu waren mooi gepresenteerd en heel lekker!
Een probleem met de verwarming in de badkamer werd snel opgelost! Zeker een hotel om aan te raden aan onze vrienden en familie!

Datum van verblijf: november 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2021

Dank U wel voor jullie bezoek aan onze Hostellerie. We konden ons geen betere 700-ste review op Trip Advisor toewensen. Tot nog eens!

Beoordeeld op 8 november 2021

Voor ons was het in de eerste plaats genieten van de rust en de prachtige omgeving. De kamer was heel netjes met een mooi zicht vanop het terras. Ik heb slechts één puntje tot verbetering en dat was de badkamer. Die was op zich heel netjes doch door de lage druk op het water was het een hele opgave om een deftige douche te nemen. Toch komen we hier zeker terug. Aanrader!

Datum van verblijf: november 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2021

Dank U wel voor jullie verblijf bij ons. Van waterdrukproblemen hebben we geen weet. Zeker dat U niet de douchekop op de spaarstand hebt laten staan? We laten het alvast nog eens extra nazien! Bedankt voor jullie positieve feedback. Tot nog eens.

Beoordeeld op 11 oktober 2021

Voor de 9de keer te gast in Kemmelberg. Het is telkens genieten.
Nog steeds de rustiek van het hotel, maar de laatste jaren ook gemoderniseerd. De nogal vlakke lavabo is nogal moeilijk.
In het restaurant lekkere menu's, vakkundig bereid. Eenzelfde tussengerecht op twee achtereenvolgende dagen wordt zeer correct gewijzigd.
Niets is perfect, maar je kan er rustig over praten met de eigenaars - en voor oplossingen wordt altijd gezorgd.
Hopelijk volgend jaar een tiende keer .

Kamertip: Beste uitzicht langs de valleikant, de meerprijs meer dan waard
Datum van verblijf: oktober 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2021

Dank U wel voor uw review. We zijn blij U bij onze grote schare van vaste gasten te mogen rekenen. En jawel, men kan altijd bij ons terecht voor van alles en nog wat. Als U maar een happy time beleeft! Tot nog eens. Voor de 10e keer zetten we voor U alvast de champagne koel. On the house, natuurlijk. ;-)

Beoordeeld op 3 oktober 2021 via mobiele applicatie

Ons hondje mocht mee op de kamer, wat voor ons een must is. In het restaurant kon dit niet maar dat is geen probleem want we mochten in de bar genieten van het lekkere diner en het uitgebreide ontbijt. De bediening en onthaal was super, ons schnauzertje kreeg bij het inchecken zelfs een paar cadeautjes. Super!

Datum van verblijf: oktober 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Een cadeautje voor de hond ? Why not, graag gedaan! Tot nog eens.