Beoordeeld op 23 november 2021 via mobiele applicatie

Met een jaar uitstel door Corona kon ons Heuvelland-weekend dit jaar doorgaan. Mooi en rustgevend hotel met ‘karakter’. Vanuit onze kamer hadden wij een prachtig zicht op de vallei - in de zomer moet dit nog een grotere meerwaarde zijn. Een pluim voor het vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in de zaal. Het 3- en 4-gangenmenu waren mooi gepresenteerd en heel lekker!
Een probleem met de verwarming in de badkamer werd snel opgelost! Zeker een hotel om aan te raden aan onze vrienden en familie!

Datum van verblijf: november 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2021

Dank U wel voor jullie bezoek aan onze Hostellerie. We konden ons geen betere 700-ste review op Trip Advisor toewensen. Tot nog eens!

Beoordeeld op 8 november 2021

Voor ons was het in de eerste plaats genieten van de rust en de prachtige omgeving. De kamer was heel netjes met een mooi zicht vanop het terras. Ik heb slechts één puntje tot verbetering en dat was de badkamer. Die was op zich heel netjes doch door de lage druk op het water was het een hele opgave om een deftige douche te nemen. Toch komen we hier zeker terug. Aanrader!

Datum van verblijf: november 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2021

Dank U wel voor jullie verblijf bij ons. Van waterdrukproblemen hebben we geen weet. Zeker dat U niet de douchekop op de spaarstand hebt laten staan? We laten het alvast nog eens extra nazien! Bedankt voor jullie positieve feedback. Tot nog eens.

Beoordeeld op 11 oktober 2021

Voor de 9de keer te gast in Kemmelberg. Het is telkens genieten.
Nog steeds de rustiek van het hotel, maar de laatste jaren ook gemoderniseerd. De nogal vlakke lavabo is nogal moeilijk.
In het restaurant lekkere menu's, vakkundig bereid. Eenzelfde tussengerecht op twee achtereenvolgende dagen wordt zeer correct gewijzigd.
Niets is perfect, maar je kan er rustig over praten met de eigenaars - en voor oplossingen wordt altijd gezorgd.
Hopelijk volgend jaar een tiende keer .

Kamertip: Beste uitzicht langs de valleikant, de meerprijs meer dan waard
Datum van verblijf: oktober 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2021

Dank U wel voor uw review. We zijn blij U bij onze grote schare van vaste gasten te mogen rekenen. En jawel, men kan altijd bij ons terecht voor van alles en nog wat. Als U maar een happy time beleeft! Tot nog eens. Voor de 10e keer zetten we voor U alvast de champagne koel. On the house, natuurlijk. ;-)

Beoordeeld op 3 oktober 2021 via mobiele applicatie

Ons hondje mocht mee op de kamer, wat voor ons een must is. In het restaurant kon dit niet maar dat is geen probleem want we mochten in de bar genieten van het lekkere diner en het uitgebreide ontbijt. De bediening en onthaal was super, ons schnauzertje kreeg bij het inchecken zelfs een paar cadeautjes. Super!

Datum van verblijf: oktober 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Een cadeautje voor de hond ? Why not, graag gedaan! Tot nog eens.

Beoordeeld op 29 september 2021

Wij hadden online een luxe kamer geboekt voor oktober, op de site vulde ik het formulier in om te reserveren in het restaurant. Ik kreeg een bevestiging (het systeem stuurt naar info@kemmelberg.be en mijn adres staat in kopie, dus 1 mail) Als ik later mail met de vraag of het gelukt krijg ik de boodschap: het restaurant is volzet en wij hebben niets ontvangen. Raar want ik kreeg bericht: mijn verzoek werd ontvangen. Wanneer ik dit meld, krijg ik. Nee, ik krijg een mail waarin mij de les wordt gelezen hoe mails werken!
Klantvriendelijk?Een mindere review, dat kan niet aan uw zaak liggen, wel aan de klanten.
Als het uw manier van doen is om grof te zijn en te doen alsof u klant achterlijk is, proficiat u bent erin geslaagd!
Even ter verduidelijking:
alles gebeurde steeds via mail en ik heb nooit het personeel uitgescholden
Deze review heeft niets te maken met het feit dat ik niet meer bij u kon dineren, maar wel met het feit hoe men antwoord. U gebruikt graag het woordje kordaat om u personeel te beschrijven, maar als iemand op de zelfde manier antwoord dan zegt u dat mensen uw personeel verwijten naar het hoofd slingert aan het adres van de receptie Toch wel bedenkelijk niet?
Misschien beter nog eens een cursus volgen hoe omgaan met klanten die een klacht hebben. U en uw personeel zouden hier nog veel van kunnen leren
De manier waarop uw personeel e-mails beantwoord kan echt niet door de beugel. Dit is niet kordaat zijn, het is gewoon grof zijn. Daarom schrijf ik deze review

Datum van verblijf: september 2021

U volhardt in de boosheid: er werd U duidelijk gemaakt dat U helemaal GEEN BEVESTIGING hebt gekregen van uw reservatie: ten eerste was het enkel een vraag dat U had gesteld of het nog mogelijk zou zijn te dineren en ten tweede heeft het systeem U enkel een COPIE van uw vraag toegestuurd. U hebt dus van ons NOOIT een bevestiging gekregen. U staat hier gewoon te liegen, niks meer of niks minder. U hebt Uw gedacht niet gekregen en daarom maakt U overal accounts aan om nog eens stevig na te trappen. Uw manier blijkbaar om met ontgoocheling om te gaan. Bovendien worden reviews dan nog eens aangepast. Hoe doorzichtig en kinderachtig is dat wel niet ? Wanneer een gast gelijk heeft, dan geven wij graag toe. Meer nog, we vinden het altijd interessant om de organisatie nog net dat ietsjes beter te maken door (bepaalde) gastentips te implementeren. Maar sorry, arrogante mensen worden inderdaad kordaat van antwoord gediend. Zo hoort het ook.