Beoordeeld op 3 oktober 2021 via mobiele applicatie

Ons hondje mocht mee op de kamer, wat voor ons een must is. In het restaurant kon dit niet maar dat is geen probleem want we mochten in de bar genieten van het lekkere diner en het uitgebreide ontbijt. De bediening en onthaal was super, ons schnauzertje kreeg bij het inchecken zelfs een paar cadeautjes. Super!

Datum van verblijf: oktober 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Een cadeautje voor de hond ? Why not, graag gedaan! Tot nog eens.

Beoordeeld op 29 september 2021

Wij hadden online een luxe kamer geboekt voor oktober, op de site vulde ik het formulier in om te reserveren in het restaurant. Ik kreeg een bevestiging (het systeem stuurt naar info@kemmelberg.be en mijn adres staat in kopie, dus 1 mail) Als ik later mail met de vraag of het gelukt krijg ik de boodschap: het restaurant is volzet en wij hebben niets ontvangen. Raar want ik kreeg bericht: mijn verzoek werd ontvangen. Wanneer ik dit meld, krijg ik. Nee, ik krijg een mail waarin mij de les wordt gelezen hoe mails werken!
Klantvriendelijk?Een mindere review, dat kan niet aan uw zaak liggen, wel aan de klanten.
Als het uw manier van doen is om grof te zijn en te doen alsof u klant achterlijk is, proficiat u bent erin geslaagd!
Even ter verduidelijking:
alles gebeurde steeds via mail en ik heb nooit het personeel uitgescholden
Deze review heeft niets te maken met het feit dat ik niet meer bij u kon dineren, maar wel met het feit hoe men antwoord. U gebruikt graag het woordje kordaat om u personeel te beschrijven, maar als iemand op de zelfde manier antwoord dan zegt u dat mensen uw personeel verwijten naar het hoofd slingert aan het adres van de receptie Toch wel bedenkelijk niet?
Misschien beter nog eens een cursus volgen hoe omgaan met klanten die een klacht hebben. U en uw personeel zouden hier nog veel van kunnen leren
De manier waarop uw personeel e-mails beantwoord kan echt niet door de beugel. Dit is niet kordaat zijn, het is gewoon grof zijn. Daarom schrijf ik deze review

Datum van verblijf: september 2021

U volhardt in de boosheid: er werd U duidelijk gemaakt dat U helemaal GEEN BEVESTIGING hebt gekregen van uw reservatie: ten eerste was het enkel een vraag dat U had gesteld of het nog mogelijk zou zijn te dineren en ten tweede heeft het systeem U enkel een COPIE van uw vraag toegestuurd. U hebt dus van ons NOOIT een bevestiging gekregen. U staat hier gewoon te liegen, niks meer of niks minder. U hebt Uw gedacht niet gekregen en daarom maakt U overal accounts aan om nog eens stevig na te trappen. Uw manier blijkbaar om met ontgoocheling om te gaan. Bovendien worden reviews dan nog eens aangepast. Hoe doorzichtig en kinderachtig is dat wel niet ? Wanneer een gast gelijk heeft, dan geven wij graag toe. Meer nog, we vinden het altijd interessant om de organisatie nog net dat ietsjes beter te maken door (bepaalde) gastentips te implementeren. Maar sorry, arrogante mensen worden inderdaad kordaat van antwoord gediend. Zo hoort het ook.

Beoordeeld op 6 september 2021

Wij hebben echt genoten van dit heel comfortabel hotel.
Buitengewoon vriendelijk personeel maakte van ons verblijf een schitterende' adempauze.
Het drie- en viergangenmenu vielen echt hèèl goed mee.
Kortom een aanrader en wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
Succes voor de uitbaters en hun personeel.
Vriendelijke groet,
Luc Deneyer, ere-burgemeester BEVER

Kamertip: Valleizicht!
Datum van verblijf: september 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2021

Bedankt voor de 5-sterren-review van Hostellerie Kemmelberg **** op TripAdvisor! Tot weldra!

Beoordeeld op 31 augustus 2021

de ligging van het hotel is super, zo'n mooi uitzicht dat je kan bewonderen vanuit je kamer. we hadden een arrangement met 3- en 4 gangen menu, super lekker!
als ik een puntje mag geven: door de corona worden de kamers niet dagelijks gepoetst (je kunt dit wel vragen te doen, bijv. verse handdoeken, maar ik vond dit niet nodig), als je hier dan geen gebruik van maakt zou het hotel misschien een gratis drankje op het terras kunnen aanbieden bijvoorbeeld ,want eigenlijk betaal je wel voor deze service

Kamertip: als je graag ruimte wilt hebben, kies dan geen standard kamer en valleizicht is zeker een aanrader
Datum van verblijf: augustus 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2021

Dank U wel voor jullie feedback en tip. Tot genoegen!

Beoordeeld op 18 augustus 2021

Super vriendelijke ontvangst, een mega kamer waar we bijna in verdwaalden. Het diner was lekker met aperitief hapjes. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening van de obers.
Wijn werd bijgeschonken, en het uitzicht was prachtig vanop het terras.

Alles was piekfijn niets op te merken

Enkel het lawaai s nachts was vervelend, maar dit kwam van een kamp in de lork iets verder af wat weerhaamlde, maar dat was voor de volledige omgeving.

Kamertip: Kamers 204 & 205 hebben een fanatische uitzicht op de vallei
Datum van verblijf: augustus 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2021

Dank U wel voor jullie passage bij Hostellerie Mont Kemmel **** en de positieve feedback er over op TripAdvisor. Tot nog eens!