Beoordeeld op 6 september 2021

Wij hebben echt genoten van dit heel comfortabel hotel.
Buitengewoon vriendelijk personeel maakte van ons verblijf een schitterende' adempauze.
Het drie- en viergangenmenu vielen echt hèèl goed mee.
Kortom een aanrader en wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
Succes voor de uitbaters en hun personeel.
Vriendelijke groet,
Luc Deneyer, ere-burgemeester BEVER

Kamertip: Valleizicht!
Datum van verblijf: september 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2021

Bedankt voor de 5-sterren-review van Hostellerie Kemmelberg **** op TripAdvisor! Tot weldra!

Beoordeeld op 31 augustus 2021

de ligging van het hotel is super, zo'n mooi uitzicht dat je kan bewonderen vanuit je kamer. we hadden een arrangement met 3- en 4 gangen menu, super lekker!
als ik een puntje mag geven: door de corona worden de kamers niet dagelijks gepoetst (je kunt dit wel vragen te doen, bijv. verse handdoeken, maar ik vond dit niet nodig), als je hier dan geen gebruik van maakt zou het hotel misschien een gratis drankje op het terras kunnen aanbieden bijvoorbeeld ,want eigenlijk betaal je wel voor deze service

Kamertip: als je graag ruimte wilt hebben, kies dan geen standard kamer en valleizicht is zeker een aanrader
Datum van verblijf: augustus 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2021

Dank U wel voor jullie feedback en tip. Tot genoegen!

Beoordeeld op 18 augustus 2021

Super vriendelijke ontvangst, een mega kamer waar we bijna in verdwaalden. Het diner was lekker met aperitief hapjes. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening van de obers.
Wijn werd bijgeschonken, en het uitzicht was prachtig vanop het terras.

Alles was piekfijn niets op te merken

Enkel het lawaai s nachts was vervelend, maar dit kwam van een kamp in de lork iets verder af wat weerhaamlde, maar dat was voor de volledige omgeving.

Kamertip: Kamers 204 & 205 hebben een fanatische uitzicht op de vallei
Datum van verblijf: augustus 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2021

Dank U wel voor jullie passage bij Hostellerie Mont Kemmel **** en de positieve feedback er over op TripAdvisor. Tot nog eens!

Beoordeeld op 19 juli 2021

Hostellerie De Kemmelberg is magnifiek gelegen, met vanop het terras een schitterend uitzicht! Het hotel zelf is aan vernieuwing toe, het dient dringend opgefrist te worden; alles oogt heel donker en ouderwets; de standaardkamers zijn heel klein, amper plaats rond het bed; idem voor de badkamer: piepklein; het avondeten was niet hoogstaand, en ook de bediening kon beter: die verliep traag, of het brood werd vergeten, of de wijn werd niet bijgevuld... Kortom, dit hotel bevelen we niet aan , wegens té duur voor wat je krijgt.

Datum van verblijf: juli 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2021

Bedankt voor jullie feedback. Wij kunnen het alleen maar blijven herhalen: is de grootte van de kamer een van dé prioriteiten, reserveer dan geen ECO kamer wel een VIP kamer. Deze bestaan tot maar liefst 55 m² in oppervlakte. Deze zijn ook allemaal spiksplinternieuw. Het hotel wordt permanent vernieuwd. Weet dat wanneer U in ene historisch gebouw komt er altijd wel iets aan vernieuwing toe is. Er is in de voorbije 8 jaar al stevig gerenoveerd en gerestaureerd geweest. Wij doen dat met respect voor het verleden, nemen onze tijd en doen het volledig zoals het hoort. Het ligt helemaal niet in onze bedoeling om er een zielloos, modern ogend geheel van te maken. Wij zijn met alle moderne zaken mee en lopen op diverse punten zelfs voor op vele collega's. Wanneer je een authentieker en kleiner hotel boekt kan het niet anders zijn dan wat duurder: de algemene en renovatiekosten worden nu eenmaal verrekend op een kleiner aantal kamers. Kamers aanbieden op zo'n unieke locatie (door U beaamd) is nu eenmaal exclusief. Weet ook dat de vraag op vele data groter is dan het aanbod: onze gasten komen precies vanwege de authentieke beleving, niet direct omdat het goedkoop is. We spelen Uw opmerking van de bediening zeker door aan onze maître. Bediening is normaal gezien altijd correct. Wil U een snelle bediening, dat kan zeker, maar geef dat dan ook bij het begin van de maaltijd aan. De meeste van onze gasten hebben immers graag een avondvullend programma.

Beoordeeld op 13 juli 2021

We kozen voor een kamer met valleizicht. Absoluut aan te raden!
Vriendelijk personeel.
Mooi ontbijtbuffet en ook 's avonds hebben we hier lekker gegeten.
In de omgeving kun je zeer mooie wandelingen maken of fietsen.

Datum van verblijf: juli 2021
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2021

Dank U wel voor jullie verblijf bij ons. Jullie aanbeveling is een opsteker voor ons team! Tot nog eens.