186 US$
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 28 oktober 2020

Wandelweekend met etentje en overnachting in dit verzorgd hotel. Laatste weekend voor sluiting 2de golf covid 19. Was goed georganiseerd door eigenaars en personeel. Eten was lekker en kamers zoals vermeld op de site. Een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2020
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2020

Bedankt voor jullie heel positieve reactie en aanbeveling. Tot nog eens!

Beoordeeld op 21 oktober 2020

Even genieten in Corona tijden.
Super vriendelijk onthaal, heel veilig qua covid!
Een zalige keuken en das een compliment als je 2 koks aan tafel hebt.
Kamer met schitterend uitzicht en de mogelijkheid om vanuit het hotel fantastische wandelingen te maken en bezoeken aan westhoek te organiseren.

Datum van verblijf: oktober 2020
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2020

Bedankt voor jullie positieve feedback over jullie verblijf in Hostellerie Kemmelberg ****. De chef zal blij zijn jullie review over de keuken te lezen!

Beoordeeld op 20 oktober 2020

Alles is er voor een rustige natuurvakantie. Met de hond ben je zo in het bos! Het uitzicht is er fenomenaal. Heerlijk restaurant en zeer goed ontbijt. Schaduwrijke parking.
Coronamaatregelen waren uitstekend opgevolgd.

Datum van verblijf: oktober 2020
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2020

Dank U wel voor jullie verblijf bij ons. Altijd leuk te lezen dat jullie deze als positief hebben ervaren! Jullie blij, wij blij. ;-)

Beoordeeld op 20 oktober 2020

Zeer goede ontvangst en volledig coronaproof.
Alles werd goed afgehandeld en ook je temperatuur werd gemeten.
De kamers (1 vip en 1 basic ad vallei kant) waren tiptop in orde! Zeer proper, mooi en met fantastisch uitzicht!
Het ontbijt was zeer lekker en voldoende uitgebreid, ik miste nog een eitje met spek, maar in coronatijden is dit niet voor de hand liggend.
Bedankt voor de vlotte ontvangst en afhandeling op het einde van het verblijf. Wij komen hier zeker nog terug!

Datum van verblijf: oktober 2020

We zijn super happy met Uw review, hoe kan het anders als alles zo positief werd ervaren! Bedankt en tot de volgende keer. ;-)

Beoordeeld op 14 oktober 2020

vriendelijk onthaal en service. Mooie nette kamer, heerlijk uitzicht. Prima bed. Heerlijk zicht op de vallei.
Ontbijt verfijnd en vriendelijke bediening.
Enkel jammer dat we niet verwittigd waren dat we op zondag niet in de omgeving konden wandelen omwille van een koers. Maar we komen terug... de streek is wondermooi !

Datum van verblijf: oktober 2020
Philippe Vercoutter, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2020

We zijn blij te lezen dat jullie onze service vriendelijk vonden: dat is natuurlijk primordiaal bij échte gastvrijheid. Onze bedden worden inderdaad heel regelmatig geprezen alsook natuurlijk het bijzondere uitzicht. Tot weldra nog eens!