128 US$
  • Gratis parkeren
Ambrosia Hotel(Ieper (Ypres))(Heel veel waar voor je geld!)
115 US$
  • Inclusief ontbijt
Albion Hotel(Ieper (Ypres))
157 US$
  • Inclusief ontbijt
Novotel Ieper Centrum(Ieper (Ypres))
146 US$
135 US$
Ariane hotel(Ieper (Ypres))
169 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 197 US$ per nacht.

Best Western Flanders Lodge(Ieper (Ypres))(Heel veel waar voor je geld!)
114 US$
Palace Hotel(Poperinge)
98 US$
Hotel Recour(Poperinge)
142 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Amfora(Poperinge)(Heel veel waar voor je geld!)
111 US$
107 US$
9 juli 2018 beoordeeld

Prachtige locatie met een topview...
De kamer was in één adem fantastisch te noemen, de jacuzzi vond ons gezin heel ontspannend.
Het avondmaal was heel erg lekker alsook het ontbijt dat met heel veel zorg werd aangeboden.
Zeker een aanrader....

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
7 juli 2018 beoordeeld

De kamers zijn erg verzorgd en proper, er is voldoende badlinnen beschikbaar.
Het ontbijt is uitgebreid en fris bereid. Het zou prettiger zijn daar linnen servieten te voorzien dan papieren.
Het avondmaal was een culinair hoogstandje. Ook daar had een linnen serviet aangenamer geweest.
Het personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Philippe V, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2018

Dank U wel voor Uw verblijf en Uw positieve review. Voor alle duidelijkheid: in ons gastronomisch restaurant wordt er uiteraard ALTIJD gewerkt met linnen tafellakens én linnen servieten. Enkel bij de ontbijten wordt er met papieren servieten gewerkt.
Tot nog eens!

4 juli 2018 beoordeeld

Top locatie en heel vriendelijke ontvangst gewoon super !
Heel goed bed en mooie kamer maar kleine badkamer .
Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam .
We komen zeker nog eens terug en dan met de hond mee !

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
4 juli 2018 beoordeeld

Voor ons was het de tweede maal en nog ,,altijd fan en keren zéker terug alles is er prima je kunt er wandelen, lekker eten, mooi boeken over cultuur en ook wijncultuur, mooie streek waar iedereen super vriendelijk is ( de westfluten zijn TOP)

Kamertip: alle kamers hebben hun charme, ook moet je de prijs vergelijken, hoe duurder hoe mooier maar een standard kamer is zéker ook ok
Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
3 juli 2018 beoordeeld

Wij hebben een prachtig weekend beleefd in dit hotel. Het eten was zeer lekker met een zeer vriendelijke bediening. Het ontbijt was eveneens zeer in orde. Groot pluspunt is dat het ontbijt en diner buiten genomen kunnen worden. Zeker een aanrader voor een mooi weekendje weg in een prachtige streek.

Kamertip: Wij hadden een kamer met bubbelbad op de kamer. Zeer leuk maar ook zeer warm zonder de airco.
Verbleef: juni 2018, reisde met een partner