7 juli 2018 beoordeeld

De kamers zijn erg verzorgd en proper, er is voldoende badlinnen beschikbaar.
Het ontbijt is uitgebreid en fris bereid. Het zou prettiger zijn daar linnen servieten te voorzien dan papieren.
Het avondmaal was een culinair hoogstandje. Ook daar had een linnen serviet aangenamer geweest.
Het personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Philippe V, Eigenaar van Hostellerie Kemmelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2018

Dank U wel voor Uw verblijf en Uw positieve review. Voor alle duidelijkheid: in ons gastronomisch restaurant wordt er uiteraard ALTIJD gewerkt met linnen tafellakens én linnen servieten. Enkel bij de ontbijten wordt er met papieren servieten gewerkt.
Tot nog eens!

4 juli 2018 beoordeeld

Top locatie en heel vriendelijke ontvangst gewoon super !
Heel goed bed en mooie kamer maar kleine badkamer .
Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam .
We komen zeker nog eens terug en dan met de hond mee !

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
4 juli 2018 beoordeeld

Voor ons was het de tweede maal en nog ,,altijd fan en keren zéker terug alles is er prima je kunt er wandelen, lekker eten, mooi boeken over cultuur en ook wijncultuur, mooie streek waar iedereen super vriendelijk is ( de westfluten zijn TOP)

Kamertip: alle kamers hebben hun charme, ook moet je de prijs vergelijken, hoe duurder hoe mooier maar een standard kamer is zéker ook ok
3 juli 2018 beoordeeld

Wij hebben een prachtig weekend beleefd in dit hotel. Het eten was zeer lekker met een zeer vriendelijke bediening. Het ontbijt was eveneens zeer in orde. Groot pluspunt is dat het ontbijt en diner buiten genomen kunnen worden. Zeker een aanrader voor een mooi weekendje weg in een prachtige streek.

Kamertip: Wij hadden een kamer met bubbelbad op de kamer. Zeer leuk maar ook zeer warm zonder de airco.
3 juli 2018 beoordeeld

uitstekend, mooie en grote kamer, goed ontvangst, schitterend uitzicht, uitgebreid ontbijt, rustig gelegen.
Ademt nostalgie uit, mooie natuurlijke omgeving.Gezellige inkom, eetzaal en bar. Kortom voor herhaling vatbaar. Titte Marschang