“TOP”

Castor
Geclassificeerd als nr. 1 van 161 Restaurants in Waregem
Prijsklasse: € 30 - € 51
8 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een restaurant dat mij volledig verrast heeft. Elk gerecht was AF. Alles perfect geserveerd.
De gerechten zijn op zekerheid gebalanceerd, dat is een goede zaak.
De wijn waren ook zeer goed.
Was mijn eerste keer en ik ga zeker terug.
Prijs kwaliteit is dit een aanrader.
Doe zo voort !!

Datum van bezoek: mei 2024

24 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant die al lang op mijn lijst stond , prachtig gebouw , top gerechten van a tot z , alles perfect op naar de 3 de ster

Datum van bezoek: april 2024
20 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

In de plensende regen aangekomen om mijn x-de verjaardag te vieren maar bij aankomst Schoenberg de zon in ons hart en gemoed door de gebruikelijke vriendelijkheid ontvangst. Na een persoonlijke begroeting door Stefanie werd de gastronomisch-culinaire reis gestart met een voortreffelijke Champagne en exciese hapjes. De 7-gangenmenu werd enorm geapprecieerd door het gezelschap waarbij de harmonie in de gerechten en de harmonie tussen de gerechten opviel. Persoonlijk vond ik het vleesgerecht uitstekend daar waar gewoonlijk in sterrezaken de het vleesgerecht soms ontgoochelt. Bij het dessert werd ik nog eens spécial bedankt waarbij de eenvoud van Stefanie en Maarten spécial opvielen.
Onnodig te meldingen dat er al werd gereserveerd voor 2025!!!

Datum van bezoek: april 2024
8 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 5 jaar terug naar deze prachtige zaak.
Van 1 naar 2 sterren, terecht.
Een streling voor je smaakpapillen.
De drank is prijzig maar dat is niet anders dan in andere ⭐️⭐️zaken.

Datum van bezoek: maart 2024
13 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een culinair plezier! Je wordt ontvangen als een Griekse God voor een geweldige smaakuitstap. Alle gerechten zijn top verzorgd, heerlijk van smaak en heel creatief. Iedereen is professioneel en vriendelijk. De bediening is onberispelijk. Echt een heerlijke beleving. Nu mag je wel wat verwachten van ** toch verdient het een dikke proficiat aan geel het team! Ook bedankt voor de leuke verjaardagsattentie. Wij waren fan en blijven fan! Merci!!!

Datum van bezoek: maart 2024

Reizigers die Castor bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen
Hulste, West-Vlaanderen

Deerlijk, West-Vlaanderen

In Castor geweest? Deel je ervaringen!